راهنمای خرید هدیه

15 ایده مناسب برای خرید هدیه سالگرد ازدواج

کادو سالگرد ازدواج

سالگرد ازدواج فرصت مناسبی است تا با خرید هدیه، از شریک زندگیتان تشکر کنید. این کار باعث می‌شود تا عشق و محبت بین شما و همسرتان بیشتر از قبل شود. اگر می‌خواهید برای خرید هدیه سالگرد ازدواج اقدام کنید، اما ایده‌ای برای خرید کادو ندارید، این مقاله به شما کمک می‌کند تا بهترین کادو برای سالگرد ازدواج را خریداری کنید. در ادامه این مقاله از ویداوین همراه ما باشید.

پیشنهاداتی برای خرید هدیه سالگرد ازدواج

خرید کادو سالگرد ازدواج کار بسیار راحتی است. چرا که زن و شوهر در طول زندگی، آشنایی کاملی نسبت به علایق یکدیگر دارند؛ بنابراین در زمان خرید هدیه به مشکل بر نخواهید خورد. با این حال اگر قصد خرید هدیه به عنوان کادوی روز ازدواج را دارید، به جای خرید وسایل مصرفی بهتر است وسیله‌ای را خریداری کنید که بار احساسی زیادی داشته باشد. گاهی حتی خرید یک شاخه گل می‌تواند نشان‌دهنده میزان علاقه شما به همسرتان باشد.

اگر شما هم به فکر خرید بهترین هدیه برای سالگرد ازدواج هستید و این سوال ذهن شما را به خود درگیر کرده است که برای سالگرد ازدواج چی بخرم ؟ در ادامه لیستی از بهترین و جذاب‌ترین کادوها هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان را جمع‌آوری کرده‌ایم تا بتواند در هنگام خرید کمک حال شما باشد.

1- لیوان آینه ای، هدیه ماندگار برای سالگرد ازدواج

لیوان آینه ای طرح سفارشی رنگی

 

اگر همسر شما عادت به نوشیدن چای دارد، خرید یک لیوان منحصر به فرد می‌تواند یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب برای هدیه سالگرد ازدواج باشد. با هر بار استفاده از لیوان، یاد و مهر شما در ذهن و قلب همسرتان تداعی خواهد شد. اگر شما هم به دنبال یک لیوان خاص و عجیب هستید، لیوان آینه‌ای ویداوین را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این لیوان روکش نانو داشته و نوشیدنی‌های گرم مانند چایی را به مدت طولانی گرم نگه می‌دارد. اما تمام منحصر به فرد بودن این لیوان به این موضوع ختم نمی‌شود.

قسمت شگفت‌انگیز این لیوان، انعکاس عکس مورد علاقه شما بر روی لیوان است. برای طراحی این لیوان آینه‌ای کافی است تا عکس دو نفره خودتان را برای ما ارسال کنید. این عکس بر روی زیر لیوانی آن چاپ خواهد شد. زمانی که شما لیوان آینه‌ای را بر روی زیر لیوانی آن می‌گذارید، عکس روی زیر لیوانی با کیفیت بسیار عالی، بر روی لیوان منعکس خواهد شد.

همچنین اگر دوست دارید تا جملات عاشقانه‌ای را به همسرتان بگویید، می‌توانید این جملات را به عنوان عکس لیوان آینه‌ای برای ما ارسال کنید.

 

خرید لیوان آینه ای

 

2- ست کیف و کفش چرم

اگر می‌خواهید که هدیه سالگرد ازدواج شما شیک و منحصر به فرد باشد، ست کیف و کفش چرم قطعا برای همسر شما جذاب خواهد بود. با خرید این ست کمک می‌کنید تا تیپ همسرتان فوق‌العاده شود. در واقع با خرید این هدیه ارزشمند به شریک زندگیتان می‌گویید که به ظاهر او اهمیت می‌دهید.

 

پیشنهاد مطالعه:
هدیه برای سالگرد دوستی

 

 

3- ساعت سه بعدی؛ هدیه ای مناسب سالگرد ازدواج

هدیه به مادر

اگر به دنبال یک ایده جدید و خاص برای کادو سالگرد ازدواج هستید، یک ساعت سه بعدی خلاقانه می‌تواند یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب باشد. این ساعت سه بعدی  را در طرح های مختلف و باعکس های خودتان می توانید سفارش دهید. عکس ارسالی شما روی سطح سه بعدی ساعت نصب شده و می توانید برای هدیه سالگرد ازدواج چند عکس از بهترین سال های زندگی خودتان را بر روی ساعت دیواری سه بعدی داشته باشید.

 

خرید ساعت دیواری سه بعدی

 

4- عطر و ادکلن

عطر و ادکلن پای ثابت کادوها در تمامی مناسبت‌ها است؛ بنابراین اگر همسر شما به عطر و ادکلن علاقه دارد، از خرید یک ادکلن خوش رایحه در این روز خاص غافل نشوید. اگر سلیقه همسرتان را در خرید عطر و ادکلن می‌دانید، با خرید عطر و ادکلن مورد علاقه‌اش، او را خوشحال کنید.

5- گردنبند سفارشی، بهترین هدیه برای سالگرد ازدواج

هدیه ولنتاین برای دختر ها

برای هدیه سالگرد ازدواج زیورآلات می‌تواند یک هدیه محبوب برای همسرتان باشد. به خصوص اگر این هدیه به صورت کاملا شخصی‌سازه شده طراحی شده باشد، قطعا همسر شما از دیدن آن شگفت‌زده خواهد شد. برای طراحی این گردنبند زیبا کافی است تا عکس مورد علاقه همسرتان را برای ما ارسال کنید. این عکس در میان لایه‌های رنگی قرار می‌گیرد. سپس وقتی روبروی آفتاب قرار می‌گیرید، این عکس به صورت شفاف ظاهر می‌شود. این گردنبند سفارشی در دو مدل گردنبند لیانا و گردنبند نورا ساخته می شود.

 

خرید گردنبند سفارشی با طرح دلخواه

 

6- یک سبد گل رز، عاشقانه‌ترین هدیه سالگرد ازدواج برای زن

اگر قصد دارید تا همسرتان را در روز سالگرد ازدواج سورپرایز کنید، خرید یک سبد گل رز را به شما پیشنهاد می‌دهیم. شما می‌توانید به همراه این سبد گل، یادداشتی عاشقانه نیز برای او بنویسید. این هدیه عاشقانه تا مدت‌ها در ذهن او ماندگار خواهد شد.

7- زیورآلات، هدیه مناسب سالگرد ازدواج

اگر اولین سالگرد ازدواجتان است، پیشنهاد می‌کنیم که با خرید طلا با نمادهای عاشقانه، همسرتان را سورپرایز و خوشحال کنید. همچنین برای تاثیر بیشتر می‌توانید طلای سفارشی مانند حرف اول نام او یا نماد قلب و… را برای هدیه سالگرد ازدواج او خریداری کنید. این هدیه احساسی، همسر شما را از اعماق قلب خوشحال خواهد کرد.

 

پیشنهاد مطالعه:
کادوی تولد برای همسر

 

8- کتاب، برای علاقه‌مندان به مطالعه

اگر از لحاظ مالی محدودیت دارید، برای خرید هدیه سالگرد ازدواج ارزان، کتاب را به شما پیشنهاد می‌دهیم. به خصوص اگر همسر شما به مطالعه علاقه دارد، خرید کتاب از نویسنده مورد علاقه همسرتان می‌تواند بهترین هدیه برای او باشد. شما می‌توانید این کتاب را با شیوه‌ای خلاقانه کادو کنید. همچنین برای جذابیت بیشتر می‌توانید یک متن عاشقانه برای او بنویسید.

9- تابلو سه بعدی، بهترین کادو برای سالگرد ازدواج

تابلو سه بعدی مدل کرنر

فرقی نمی‌کند که چند سال از زمان ازدواج شما گذشته باشد؛ ثبت خاطرات روزهای مشترکتان در یک تابلوی شگفت‌انگیز می‌تواند برای همسرتان خوشحال‌کننده باشد. اگر شما هم دوست دارید تا از این تابلوی هیجان‌انگیز و خاص در منزلتان داشته باشید، کافی است تا عکس‌های عاشقانه دو نفره‌ خود را برای ما ارسال کنید. تابلوهای ویداوین در دو نوع تابلو سه بعدی کانتن و کرنر هستند. تصاویر و عکس‌های ارسالی شما برای ساخت این تابلوهای سه بعدی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در واقع هر کدام از تابلو کرنر یا کانتن در جهت های چپ، راست و از روبرو تصاویر متفاوتی را نشان می‌دهند. از هر زاویه‌ای که به تابلو نگاه کنید یک عکس متفاوت ظاهر می‌شود که با نگاه کردن به آنها، خاطرات روزهای خوب دو نفره برایتان زنده می‌شود. این هدیه سالگرد ازدواج تا همیشه در خانه شما ماندگار خواهد شد.

 

خرید تابلو سه بعدی

 

10- لباس ست، هدیه‌ای جذاب به عنوان هدیه سالگرد ازدواج برای مرد

اگر برای کادوی سالگرد ازدواج به خرید یک دست لباس برای همسرتان فکر می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم که لباس ست خریداری کنید. این ایده جذاب به خصوص برای لباس‌های ورزشی و لباس‌های بیرونی بسیار مناسب است. شما می‌توانید در این روز با پوشیدن این لباس‌های ست و گرفتن چند عکس یادگاری، خاطرات روز سالگرد ازدواج را قشنگ‌تر ثبت کنید.

11- خرید ساعت ست، هدیه‌ای زیبا برای سالگرد ازدواج

ساعت یک گزینه‌ی مناسب برای خرید کادو در تمامی مناسبت‌ها است. اما اگر می‌خواهید در روز سالگرد ازدواج، همسرتان را سورپرایز کنید، پیشنهاد می‌کنیم که ساعت ست خریداری کنید. خرید این هدیه باعث می‌شود تا هر زمان که همسر شما به ساعت نگاه می‌کند، به یاد این روز ویژه و خاطرات آن بیفتد.

 

پیشنهاد مطالعه:
کادو برای همسر مرد

 

 

12- جاشمعی، برای لحظات دو نفره عاشقانه

هدیه سالگرد ازدواج چی بخریم؟ جاشمعی عاشقانه

دکوری‌ها شیک و جذاب می‌توانند یک ایده مناسب برای هدیه سالگرد ازدواج باشند. جاشمعی لیان با طراحی منحصر به فرد خود، شادی را برای خانه شما به ارمغان می‌آورد. این جاشمعی از لایه‌های رنگی مختلف تشکیل شده است. به طوری که با قرار گرفتن شمع بر روی آن، عکس حک شده بر روی جاشمعی ظاهر می‌شود. این جاشمعی هم در زمان روشن شدن شمع و هم در زمان خاموش بودن شمع، جلوه‌ی بسیار زیبایی دارد.

برای خرید این هدیه می‌توانید عکسی را برای ما ارسال کنید که چشمان همسرتان با دیدن آن برق بزند. یادآوری خاطرات دو نفره شما در زیر نور این شمع و تماشای زیبایی این جاشمعی می‌تواند برای شما انرژی‌بخش باشد.

 

خرید جاشمعی با طرح دلخواه

 

13- خرید تلفن همراه و محصولات دیجیتال

محصولات دیجیتالی مانند تلفن همراه می‌توانند یک گزینه‌ی عالی برای کادوی سالگرد ازدواج باشند. به خصوص اگر تلفن همراه همسر شما قدیمی شده باشد، قطعا او با کادو گرفتن یک تلفن همراه جدید خوشحال خواهد شد. همچنین می‌توانید برای خرید هدیه سالگرد ازدواج به سایر کالاهای دیجیتالی مانند ساعت هوشمند، دوربین عکاسی حرفه‌ای، دستبند هوشمند و… نیز فکر کنید.

 

14- آلبوم عکس، یادآور خاطرات زندگی مشترک

اگر به دنبال یک ایده جذاب و ماندگار برای سالگرد ازدواج هستید، تهیه یک آلبوم عکس از نخستین روز ازدواج تا به الان را به شما پیشنهاد می‌دهیم. شما می‌توانید عکس‌های خاطره‌انگیز از لحظات ارزشمند زندگی خود را چاپ کنید و داخل این آلبوم قرار دهید. مطمئنا همسر شما با دیدن این آلبوم هیجان‌زده خواهد شد.

 

پیشنهاد مطالعه:
کادو تولد لاکچری زنانه

 

15- لوازم برقی شخصی، هدیه‌ای کاربردی برای همسر

خرید لوازم برقی شخصی می‌تواند یک هدیه جذاب برای همسرتان باشد. به خصوص اگر همسر شما به بهداشت و ظاهر خود اهمیت می‌دهد، خرید جدیدترین لوازم برقی شخصی می‌تواند بهترین هدیه برای او باشد.
از جمله لوازم برقی شخصی زنانه می‌توان به بند انداز برقی، سشوار، فر کننده، اتو مو، ماسک ساز، برس حرارتی، ماساژور، مسواک برقی، اپیلاتور و… اشاره کرد. همچنین برای خرید لوازم برقی شخصی مردانه به عنوان هدیه سالگرد ازدواج می‌توان به ماشین اصلاح موی سر و صورت، موزن بینی، مسواک برقی و… اشاره کرد.

جمع بندی

ما در این مقاله ایده‌های مختلف و جذابی را برای هدیه روز سالگرد ازدواج معرفی کردیم. اما قبل از خرید هر کدام از این وسایل بهتر است به علاقه و سلیقه همسر خود نیز توجه کنید. چرا که کادوی سالگرد ازدواج باید به‌گونه‌ای باشد که همسر شما آن را دوست داشته باشد و با دیدن آن خنده بر روی لب‌های او بنشیند. اگر شما هم ایده‌های خلاقانه و کاربردی برای خرید هدیه روز سالگرد ازدواج دارید، می‌توانید زیر همین پست با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.