لیوان آینه ای

لیوان آینه ای ، لیوان عجیب غریب و لیوان خاص ویداوین

ویداوین مدت‌ها در حال تلاش و تحقیق برای تولید محصولی بود که علاوه بر اینکه کاربردی باشد، به خط مشی ویداوین یعنی تولید محصولاتی در زمینه‌ی خطای دید، نزدیک باشد. 

خروجی این تحقیق و تلاش، لیوان آینه ای بود. این لیوان عجیب غریب و خاص ، تصویر ناواضح موجود بر روی زیر لیوانی‌اش را بر روی سطح خود منعکس می‌کند و به یک تصویر واضح تبدیل می‌کند. راز این اتفاق در سطح آینه‌ای لیوان و طراحی زیرلیوانی نهفته است. تصویر قرار گرفته بر روی زیرلیوانی که یک تصویر خاص و غیرمعمول است، با استفاده از تکنیک خطای دید طراجی شده است.

نمونه‌ی این محصول در دنیا به صورت محدود و البته با قیمت‌های بالاتر تولید شده‌اند و ویداوین توانسته است این محصول را با کیفیت بسیار بالا و با قیمتی بسیار مناسب‌تر از نمونه‌های آن در دنیا، تولید و عرضه کند.

در ذیل می‌توانید نمونه‌ی اولیه و آزمایشی این لیوان خاص را مشاهده فرمایید. جهت اطلاع از محصول نهایی و مشاهده‌ی طرح‌های مختلف و خرید آنها به دسته‌بندی لیوان آینه ای ویداوین مراجعه فرمایید.

ماگ آینه ای ویداوین لیوان خاص و عجیب

فیلم نمونه‌ی اولیه‌ی این ماگ

عکس این ماگ عجیب و خاص از فاصله نزدیک‌تر

ماگ عجیب و خاص

لیوان عجیب غریب و خاص ماگ عجیب غریب و خاص ماگ خاص خرید لیوان عجیب غریب ماگ خاص عشق ماگ خاص و ماگ عجیب غریب لیوان عجیب غریب ورساچه

 

 

 

ویداوین > لیوان آینه‌ای > لیوان آینه ای ، لیوان عجیب غریب و لیوان خاص ویداوین

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.