ایده های خلاقانه, راهنمای خرید هدیه

بهترین هدیه روز خبرنگار با ایده‌های جذاب و کاربردی

هدیه روز خبرنگار

قبل از اینکه به سراغ ایده‌های خرید هدیه روز خبرنگار برویم، باید بدانیم که روز خبرنگار چه روزی است و چه وقتی باید برای خرید هدیه اقدام کنیم. در تقویم ایرانی، هفدهم مرداد ماه توسط شورای فرهنگ عمومی به نام روز خبرنگار نامگذاری شده است. این روز به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهید خبرنگار محمود صارمی که به عنوان یکی از خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی در سال 1377 به شهادت رسید، به روز خبرنگار نام گرفته است. به همین خاطر در این مناسبت بازار اهدای هدیه به خبرنگاران و روزنامه نگاران داغ است و شما هم اگر در بین دوستان و عزیزانتان، فعالینی در حوزه خبرنگاری و روزنامه نگاری دارید، بهتر است دست به کار شوید و هدیه‌ای به این مناسبت خریداری کنید. در ادامه این مطلب از ویداوین با چند پیشنهاد مناسب و کاربردی که در عین حال می‌توانند برای خبرنگاران جذاب و دوست داشتنی باشند، همراه شما هستیم.

کادو مناسب روز خبرنگار چیست؟

خرید هدیه در مناسبت‌های تقویمی شرایط و حس و حال خاص خود دارد. در این مناسبت نیز با توجه شرایط شغلی، ویژگی‌ها و علاقه‌مندی خبرنگاران، به سراغ هدیه‌هایی جذاب و کاربردی رفته‌ایم تا بتوانید به واسطه دادن یکی از این هدایا، فرد مورد نظر خود را در این روز حسابی خوشحال کنید و تقدیری به یاد ماندنی از او به عمل بیاورید.

سختی‌های شغل خبرنگاری و زحمات و از خودگذشتگی‌های بسیاری که افراد خبرنگار به دنبال تهیه خبر و گزارش در موقعیت‌های مختلف متحمل می‌شوند، موجب شده است تا قدردانی از زحمات آنها بسیار حائز اهمیت باشد. بنابراین بهتر است فرصت فراهم آمده در روز خبرنگار را غنیمت بشمارید و هدیه‌ای به این مناسبت برای دوست و عزیز خبرنگار خود تهیه کنید.

تابلو عکس سه بعدی جذاب و منحصر به فرد

تابلوی سه بعدی

هدایای موجود در بازار به قدری تکراری شده‌اند که شک نداریم شما هم مانند بسیاری از افراد به دنبال ایده‌های متفاوت برای خرید هدیه روز خبرنگار و هر مناسبت خاص دیگری هستید. یکی از هدایای مدرن و اختصاصی که به راحتی می‌توانید آن را از ویداوین تهیه کنید، تابلو عکس سه بعدی منحصر به فردی است که با تصاویر دلخواه شما ساخته می‌شود.

این تابلو سه وجهی از قابی با جنس mdf و صفحه‌ای از پره‌های فلزی ساخته شده است. بر روی این پره‌های فلزی سه عکس انتخابی شما طراحی و چاپ می‌شوند. زمانی که تابلو را بر روی دیوار نصب کنید، می‌توانید با حرکت از مقابل تابلو به سمت چپ و راست آن شاهد تغییر تصاویر در هر جهت باشید و در حقیقت از زیبایی‌های آن لذت ببرید. اما بخش مهم ماجرا تصاویری است که برای ساخت و سفارش این تابلو انتخاب می‌کنید. اگر می‌خواهید که این تابلو را به عنوان هدیه‌ای سازمانی و تبلیغاتی به فرد مورد نظرتان هدیه دهید، تصاویر می‌توانند با موضوع خبرنگاری باشند؛ در غیر این صورت می‌توانید چند تصویر زیبا از فرد مورد نظرتان را برای ساخت این تابلو به ویداوین ارسال کنید تا مراحل ساخت تابلو به دست هنرمندان ویداوین آغاز شود و طی چند روز کاری و دقیقا پیش از فرارسیدن روز خبرنگار، هدیه به دست شما برسد.

 

خرید تابلو سه بعدی سفارشی

 

کیف و کوله پشتی سبک مناسب کادو روز خبرنگار 

کوله پشتی سبک مناسب خبرنگارها

از گزینه‌های تکراری و اما همیشه کاربردی برای خرید هدیه روز خبرنگار، کیف و کوله پشتی خبرنگاری است. این هدیه هیچ وقت جذابیت خود را از دست نمی‌دهد و شما با خیالی آسوده می‌توانید جدیدترین و باکیفیت‌ترین این محصول را از بین برندهای مختلف موجود در بازار خریداری کنید. بدون شک خبرنگاران با هر چندتایی که کیف و کوله پشتی خبرنگاری داشته باشند، خوشحال‌تر می‌شوند.

 

پیشنهاد مطالعه: هدیه برای برنامه نویس

 

 

قمقمه مخصوص نوشیدنی سرد و گرم

خبرنگاران برای تهیه گطارش معمولا ساعات طولانی را بیرون از سازمان و دفتر خود صرف می کنند. شما می توانید برای هدیه خبرنگار یک قمهمه یا فلاسک سرد و گرم بگیرید تا دوست شما در روزهای سرد و روزهای گرم نوشیدنی مناسبی همراه خود داشته باشد.

 

لیوان آینه‌ای با طرح اختصاصی برای هدیه روز خبرنگار

لیوان آینه ای مناسب هدیه سازمانی

یکی دیگر از هدیه‌های اختصاصی که می‌توانید به مناسبت روز خبرنگار تهیه کنید، لیوان آینه‌ای ویداوین است. این لیوان انتخاب بسیار خوبی برای هدیه  سازمانی است. در صورتی که می‌خواهید این هدیه را برای همکاران و یا کارمندان خود تهیه کنید، طرح دلخواه را می‌توانید از میان لوگو‌ها و آرم‌های مرتبط با موضوع خبرنگاری انتخاب کنید. در غیر این صورت می‌توانید یک عکس زیبا را که دلخواه و مورد پسند خبرنگار است را انتخاب کنید تا در زمان طراحی و ساخت لیوان، از آن استفاده شود. لیوان آینه‌ای ویداوین به همراه یک زیر لیوانی ساخته می‌شود و طرح انتخابی شما، بر روی زیر لیوانی به کمک هنر آنامورفیک به شکلی به هم ریخته، طراحی و چاپ می‌شود؛ سپس زیبایی محصول زمانی نمایان می‌شود که لیوان بر روی زیر لیوانی قرار بگیرد و تصویر کامل شده بر روی بدنه آن انعکاس پیدا کند.

 

خرید لیوان آینه ای با طرح سفارشی

 

استند اسمارت فون

برای خرید هدیه روز خبرنگار می‌توانید به سراغ هدیه‌های کاربردی بروید که تنوع آنها در بازار بسیار زیاد است، به طوری که دست شما در انتخاب محصولی دلخواه باز است. یکی از این هدیه‌ها که افراد شاغل در هنگام کار و فعالیت بر روی میز محل کارشان یا در منزل بسیار از آن استفاده می‌کنند، استند موبایل است. علاوه بر استند موبایل می‌توانید به سراغ دیگر اکسسوری‌های میز کار بروید و در مجموع یک پک کاربردی را به عنوان هدیه خریداری کنید.

 

پیشنهاد مطالعه: بهترین هدیه برای همکار

 

 

جاشمعی سفارشی با طرح دلخواه

برای افراد شاغلی که پی در پی مشغول به انجام فعالیت‌های سخت و سنگین هستند، هدیه‌ای که بتواند محتوایی از آرامشی روح نواز داشته باشد، بسیار ارزشمند است. جاشمعی لیان از جاشمعی‌های خاص و منحصر به فرد موجود در بازار است که به عنوان یک جاشمعی فانتزی و اختصاصی با عکس پرتره دلخواه شما ساخته می‌شود. این محصول برای هدیه روز خبرنگار ، انتخابی بسیار فوق العاده و ویژه است؛ چرا که می‌توانید آن را با یک تصویر مناسب تبدیل به هدیه‌ای سازمانی کنید و یا در عین حال با عکسی زیبا از فرد مورد نظرتان، آن را برای عزیز خبرنگارتان سفارشی سازی کنید.

 

خرید جاشمعی فانتزی

 

دستگاه ضبط صدا هدیه مناسب خبرنگار تازه کار

دستگاه ضبط صدا

هدیه مناسب روز خبرنگار می‌تواند یک دستگاه ضبط صدا باشد. خبرنگاران بدون این وسیله کاربردی عملا نمی‌توانند هیچ گزارشی را ثبت کنند؛ بنابراین اگر به جای یک ضبط صدای معمولی این امکان را داشته باشند که با یک دستگاه باکیفیت‌تر این کار را انجام دهند، با حس بهتری به فعالیت مشغول می‌شوند. در صورتی که بودجه کافی برای خرید هدیه داشته باشید، دستگاه ضبط صدا خبرنگاری، جزو عالی‌ترین گزینه‌های برای خرید هدیه به مناسبت روز خبرنگار مخصوصا برای خبرنگار تازه کار است.

 

پیشنهاد مطالعه: بهترین کادو روز پزشک

 

 

استند قاب عکس رومیزی

استند قاب عکس رومیزی

یکی از هدایای جدید و اختصاصی ویداوین، استند قاب عکس رومیزی است. برای خبرنگاران این هدیه می‌تواند از ارزش بالایی برخوردار شد. شما می‌توانید با توجه چند مدل مختلف این استند قاب عکس از جمله نتفلیکس و کانتکست، با ارسال یک یا چند عکس خاطره‌انگیز و نوشته‌ای زیبا به ویداوین، این محصول ارزشمند را سفارش دهید تا مروری همیشگی باشد بر خاطرات خوش کاری یا لحظات ناب زندگی. روی این هدیه می‌توانید به عنوان هدیه‌ای سازمانی و رسمی نیز حساب کنید و از عکس‌های که در موقعیت‌های کاری در جمع همکاران ثبت شده‌اند، برای سفارش این محصول استفاده کنید.

 

خرید استند عکس رومیزی

 

قلم و خودکارهای روان

یکی از وسایل کاربردی برای خبرنگاران خودکار و قلم است. درست است که امروزه تایپ کردن جای نوشتن روی کاغذ را گرفته است ولی هنوز داشتن خودکار و قلم برای برای برخی از کارها ضروری است. شما می توانید به عنوان کادو برای خبرنگار چند مدل قلم و خودکار روان برای او تهیه کنید.

 

پیشنهاد مطالعه: مرداد ماهی ها از چه چیزی خوششان می آید

 

 

جمع بندی
در این مطلب از ویداوین در مورد هدیه روز خبرنگار صحبت کردیم. برای مناسبت‌های تقویمی ممکن است به دنبال هدایای سازمانی برای همکاران و کارمندان خود یا هدایایی برای بستگان و عزیزانتان باشید که بتوانند علاوه بر کاربردی بودن، جذابیت زیادی نیز برای آنها داشته باشند. به همین خاطر در لیست پیشنهادی ویداوین، سعی کردیم محصولاتی را به شما معرفی کنیم که به نوعی بتوانند همه این ویژگی‌ها را به طور همزمان با هم داشته باشند.
برخی از گزینه‌های پیشنهادی این لیست، هدایای اختصاصی هستند که می‌توانید آنها را با توجه به سازمانی و تبلیغاتی بودن هدیه، سفارشی سازی کنید یا با توجه علاقه شخصی فرد موردنظرتان با یک طرح دلخواه و اختصاصی هدیه را برای او سفارش دهید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.