راهنمای خرید هدیه

معرفی هدیه برای مردان؛ بهترین کادو تولد مردانه چیست؟

مردان- پدران- برادر- مردانه- پدرم - بابا- بابایی- پسر

 

مناسبت‌های طول سال مانند سالگرد ازدواج، تولد، روز مرد، ولنتاین و… فرصت‌های خوبی هستند تا به پدر، دوست، برادر یا همسر خود هدیه بدهید. خرید هدیه برای مرد در مقایسه با خانم‌ها کار بسیار سختی است. چرا که معمولا پیدا کردن یک کادوی مناسب و کاربردی با توجه به سلیقه و علاقه آقایان کمی پیچیده است. اگر شما هم دغدغه خرید هدیه خاص برای آقایان را دارید، پیشنهاد می‌کنیم که خواندن این مقاله از ویداوین را از دست ندهید.

ما در این مقاله قصد داریم تا شما را در رابطه با خرید هدیه برای آقایان راهنمایی کنیم تا بهترین انتخاب را برای عزیزان خود داشته باشید. شما می‌توانید با نگاه کردن به لیست بهترین هدیه ها برای مردان کادوی مناسبی را خریداری کنید.

مناسب‌ترین هدیه برای آقایان چیست؟

همانطور که اشاره کردیم خرید هدیه برای مردان جزو یکی از مهم‌ترین چالش‌هایی است که هر خانمی بارها با آن روبرو می‌شود. شناخت طرف مقابل کمک بسیار زیادی می‌کند تا بتوانید هدیه مناسبی را برای او تهیه کنید. بهتر است هنگام خرید کادوی مردانه به علاقه، سلیقه، نیاز و خواسته‌های طرف مقابل خود توجه کنید.

در ادامه لیستی از بهترین هدیه‌ها برای آقایان را آماده کرده‌ایم تا با خرید هر یک از آنها بتوانید طرف مقابل خود را خوشحال و شگفت‌زده کنید.

 

عطر، امن ترین انتخاب برای کادو تولد مردانه

هنگام انتخاب یک هدیه برای آقایان معمولا اولین گزینه خرید عطر و ادکلن است. از آنجایی که انتخاب عطر مناسب آقایان، کار بسیار پیچیده‌ای نیست، در نتیجه شما می‌توانید با چند حدس ساده، رایحه مورد علاقه طرف مقابل خود را تشخیص دهید.

خرید عطر برای هدیه آقایان

شما می‌توانید با توجه به بودجه خود، عطر مناسبی را برای هدیه به آقایان انتخاب کنید.
بهتر است عطری را خریداری کنید که علاوه بر بسته‌بندی شکیل، قدرت ماندگاری و پخش‌کنندگی بالایی داشته باشد. همچنین رایحه عطر باید با شخصیت فرد موردنظر شما همخوانی داشته باشد.

مچ‌بند هوشمند یک هدیه هیجان‌انگیز برای آقایان جوان

اگر قصد خرید کادو مردانه را دارید، خرید ساعت هوشمند را به شما پیشنهاد می‌دهیم. بسیاری از آقایان جوان دوست دارند تا این گجت پوشیدنی محبوب را داشته باشند. این مچ‌بندها علاوه بر ظاهر شیک و اسپرت به دلیل داشتن قابلیت‌های متنوع مانند اندازه‌گیری گام‌ها، پایش وضعیت سلامت بدن، قابلیت دریافت تماس و پیام‌ و… بهترین هدیه برای آقایان به شمار می‌رود.

 

پیشنهاد مطالعه: هدیه خاص برای تولد همسر مرد

 

 

دستبند و اکسسوری هدیه‌ای برای آقایان شیک‌پسند

یک هدیه مناسب برای آقایان خاص پسندی که به اکسسوری علاقه دارند، دستبندهای طرح مردانه است. اگر قصد خرید این هدیه برای مرد را دارید، می‌توانید دستبندهای فلزی، چرمی، طلا، استیل و… را مد نظر داشته باشید. خرید این اکسسوری برای کسانی که بودجه زیادی ندارند، اما می‌خواهند با یک هدیه خاص طرف مقابل را خوشحال کنند، یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است.

 

لیوان آینه‌ای هدیه به مردی که دوستش دارید

برای خرید کادو مردانه همیشه لازم نیست که هزینه‌ی زیادی بابت آن پرداخت کنید. شما می‌توانید با هزینه‌ی مناسب یک کادوی کاربردی و در عین حال خاص تهیه کنید. 

لیوان آینه ای سیاه سفید

لیوان آینه‌ ای با زیر لیوانی منحصر به فرد خود می‌تواند یک هدیه ماندگار برای طرف مقابل شما باشد. جنس بدنه‌ی لیوان، سرامیکی بوده و زیر لیوانی آن از شیشه سکوریت ساخته شده است.
روکش آینه‌ ای بر روی این لیوان باعث می‌شود تا بازتاب تصویر زیر لیوانی بر روی لیوان بیفتد. شما می‌توانید تصویر مورد دلخواه خود را برای چاپ بر روی این لیوان سفارش دهید.

عکس شما بر روی زیر لیوانی لیوان طراحی می‌شود و وقتی لیوان را بر روی زیر لیوانی قرار می‌دهید معجزه رقم می‌خورد.

 

خرید لیوان آینه ای

 

دوربین حرفه‌ای برای آقایان علاقه‌مند به عکاسی

  اگر برای خرید کادوی مردانه محدودیت بودجه ندارید، می‌توانید به خرید دوربین عکاسی نیز فکر کنید. این هدیه آقایان جوان‌تری که علاقه به عکاسی و فیلم‌برداری دارند را شگفت‌زده خواهد کرد. برخی از مدل‌های دوربین‌های فیلم‌برداری ابعاد کوچک و وزن سبکی دارند و در برابر آب مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهند و می‌توانند فیلم‌های جذاب و عکس‌های باکیفیتی را به ثبت برسانند.   پس اگر قصد خرید دوربین عکاسی درجه یک جهت هدیه برای مرد را دارید، دوربین‌‌های کامپکت و دوربین‌های ورزشی انتخاب‌های خوبی هستند.  


آقایان به خصوص افراد جوان‌تر به بازی‌های کامپیوتری علاقه زیادی دارند؛ در نتیجه شما می‌توانید با توجه به علایق آنها، نسبت به خرید کنسول بازی جهت خرید یک هدیه خاص برای آقایان اقدام کنید. حتی در صورت داشتن کنسول بازی می‌توانید یک دسته بازی اضافه‌تر برای آنها بخرید. در نتیجه با این هدیه برای مرد شما نیز می‌توانید با او هم‌بازی شوید و لذت و هیجان بازی را برای او بیشتر کنید.  

 

پیشنهاد مطالعه: بهترین هدیه برای دوست پسر

 

 

 خرید یک دکوری جذاب و کاربردی نیز می‌تواند یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب برای هدیه به آقایان باشد. اگر شما هم قصد خرید چنین هدیه‌ای را دارید، ساعت سه بعدی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این دکوری جذاب، با تکنیک خطای دید طراحی شده است؛ بنابراین زمانی که به آن نگاه می‌کنید، به صورت سه بعدی و حجم‌دار به نظر می‌رسد.  

ساعت سه بعدی چوبی

شما می‌توانید عکس دلخواه خود را بر روی این ساعت سه بعدی چاپ کنید. این ساعت می تواند یک کادو برای مرد متاهل باشد که با تصاویر عزیزانش تزئین شده است.  

 

خرید ساعت سه بعدی

 

ماشین اصلاح بهترین هدیه برای آقایان

لوازم شخصی برقی مخصوص آقایان مانند ماشین‌های اصلاح سر و صورت و بدن می‌تواند جزو یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کادوی مردانه باشد. این وسیله‌ی کاربردی برای کسانی که عادت دارند تا همیشه صورت آنها به صورت شیو شده باشد، یک هدیه ماندگار خواهد بود.

تنوع ماشین‌های اصلاح جهت هدیه برای آقایان بسیار زیاد است. بهتر است ماشین اصلاح خریداری شده دارای شانه‌های متنوعی باشد تا بتوانند یک اصلاح دقیق و تمیز را با آن انجام دهند.

عینک آفتابی یک کادوی جذاب مردانه

برای آقایانی که استایل شیک و اسپرتی دارند، خرید عینک آفتابی مردانه می‌تواند یک ایده جذاب باشد. البته از آنجایی که برای خرید عینک آفتابی مناسب هدیه برای آقایان گزینه‌های بسیار زیادی پیش روی شما است، در نتیجه باید کاملا با سلیقه طرف مقابل خود آشنا باشید و بدانید چه سبکی از عینک‌ها را می‌پسندد.

 

پیشنهاد مطالعه: اولین هدیه تولد برای همسر

 

 

هارد اکسترنال هدیه‌ای جذاب برای همه آقایان

هارد اکسترنال یک هدیه جالب برای آقایانی است که همیشه با کمبود حافظه در لپتاپ و کامپیوتر مواجه هستند. با خرید هارد اکسترنال قطعا طرف مقابل خود را خوشحال خواهید کرد. چرا که یک هارد اکسترنال خوب و با کیفیت می‌تواند تا مدت‌ها صاحب خود را راضی نگه دارد.

طاقچه مجازی هدیه مناسب مردان برای محل کار

شاید شما نیز از شنیدن اسم طاقچه مجازی تعجب کنید. این طاقچه مجازی می‌تواند به عنوان بهترین هدیه برای مردان در روز تولدشان باشد. این محصول کاربردی و خاص، شباهت بسیار زیادی به استیکرهای دیواری دارد. با این تفاوت که طاقچه مجازی به صورت سه بعدی طراحی شده است و بعد از نصب بر روی دیوار حس زنده‌ای را القا می‌کند.

طاقچه مجازی به عنوان هدیه برای مردان

نمای خارق‌العاده طاقچه مجازی قطعا طرف مقابل شما را شگفت‌زده خواهد کرد. این محصول برای نصب بر روی دیوار محل کار یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است. تنوع طرح‌های این طاقچه بسیار زیاد است و نظر هر سلیقه‌ای را به خود جذب می‌کند.

 

خرید طاقچه مجازی

 

ساعت مچی یک هدیه مناسب برای تیپ‌های جوان

آقایان نسبت به خانم‌ها تمایل کمتری به استفاده از زیورآلات دارند. اما برخی وسایل مانند ساعت مچی می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در تیپ و جذابیت مردان داشته باشد. اگر به دنبال یک هدیه مناسب برای آقایان هستید و به عنوان مثال می‌خواهید برای کادو تولد پدر خود و یا سالگرد ازدواج را تحت تاثیر قرار دهید، خرید ساعت‌های کلاسیک و یا اسپرت را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

ساعت هدیه مناسب برای مردان

جذابیت این هدیه به اندازه‌ای است که حتی اگر چندین ساعت مچی داشته باشند، باز هم از داشتن ساعت مچی جدید خوشحال خواهند شد و از آن استقبال خواهند کرد.

لوازم بهداشتی کادو مناسب آقایان

بهترین کادو برای مرد به خصوص آنهایی که به بهداشت و آراستگی ظاهری خود اهمیت می‌دهند، لوازم بهداشتی مخصوص آقایان را پیشنهاد می‌دهیم. از جمله لوازم بهداشتی مناسب هدیه برای مرد می‌توان به مسواک برقی درجه یک و باکیفیت، تقویت‌کننده موی سر، ماسک صورت، لوسیون بدن و… اشاره کرد.

این لوازم بهداشتی حتی برای آقایانی که به ظاهر و یا بهداشت خود اهمیت نمی‌دهند، جذابیت بسیار بالایی دارد و تشویق می‌شوند تا این عادت‌های خوب را به روتین زندگی خود تبدیل کنند.

عینک آفتابی یک کادوی جذاب مردانه

برای آقایانی که استایل شیک و اسپرتی دارند، خرید عینک آفتابی مردانه می‌تواند یک ایده جذاب باشد. البته از آنجایی که برای خرید عینک آفتابی مناسب هدیه برای آقایان گزینه‌های بسیار زیادی پیش روی شما است، در نتیجه باید کاملا با سلیقه طرف مقابل خود آشنا باشید و بدانید چه سبکی از عینک‌ها را می‌پسندد.

کادو تولد مردانه لاکچری

اسپیکر برای آقایان علاقه‌مند به کوهنوردی

اکثر آقایان به وسایل جالب  و کاربردی علاقه دارند. یک پیشنهاد هدیه برای آقایان می‌تواند اسپیکرهای قابل حمل باشد. اسپیکرهای قابل حمل، مطمئنا آقایانی را که علاقه به سفر و یا کوهنوردی دارند، خوشحال خواهد کرد. این هدیه جذاب به دلیل مدت زمان شارژدهی بالا، کمک می‌کند تا در زمان عدم دسترسی به برق از شنیدن موسیقی نهایت لذت را ببرند.

تابلو سه بعدی کانتن هدیه رمانتیک برای مرد

یک هدیه رمانتیک برای مرد می‌تواند در عین سادگی بسیار ارزشمند باشد.

فرقی ندارد که به دنبال کادو تولد مردانه باشید و یا هدیه ای رمانتیک برای مرد خود، اگر به دنبال یک کادوی خاص و منحصر به فرد هستید، تابلو سه بعدی کانتن می‌تواند یک انتخاب مناسب برای هدیه دادن باشد.

این تابلوی سه بعدی از سه جهت مختلف، عکس‌ها را در پیش چشمان شما به نمایش می‌گذارد. شما می‌توانید عکس‌های انتخابی خود را جهت نمایش بر روی این تابلو مشخص کنید.

به عنوان مثال می‌توانید عکس‌های یک نفره و یا دونفره خود و همسرتان را جهت نمایش بر روی این تابلو ارسال کنید. این تابلوی خاص، به یادماندنی‌ترین هدیه‌ برای آقایان خواهد بود.

بهترین هدیه برای روز مرد

 

خرید تابلو سه بعدی

 

  مدل دیگر تابلو سه بعدی ویداوین تابلو کرنر است. تفاوت تابلوی سه بعدی کانتن و تابلو سه بعدی کرنر در این است که در سفارش تابلوی سه بعدی کانتن شما با سه عکس خاطره‌انگیز هدیه خاص برای مردان تهیه میکنید. اما در تابلوی دو بعدی کرنر با دو عکس جذاب، کادوی مناسب برای مردان را کاملا به صورت اینترنتی، سفارش گزاری میکنید.  

  اگر به دنبال یک وسیله جدید و خاص برای هدیه دادن به آقایان می‌گردید و شخصی که برای او هدیه تهیه می‌کنید، از داشتن وسایل خاص و در عین حال ساده لذت می‌برد، تابلو سه بعدی کرنر را به شما پیشنهاد می‌دهیم. برای سفارش اینترنتی این تابلو شما می‌توانید دو عکس خاطره‌انگیز خود را انتخاب کرده تا بر روی این تابلو قرار بگیرد. تکنیک‌هایی که در ساخت این تابلو استفاده می‌شود، باعث می‌شود که نتیجه نهایی کار شما را شگفت‌زده کند.          

    یک پیشنهاد هدیه برای آقایانی که به شنیدن موسیقی علاقه دارند و یا عادت دارند در حین ورزش کردن، به موسیقی گوش دهند، هدفون و هدست است. علاوه بر این اگر همسر شما زمان زیادی از روز را به صحبت کردن با تلفن می‌گذارند و یا عادت دارد پشت فرمان با گوشی صحبت کند، با خرید یک هدست و یا هدفون بی‌سیم می‌توانید حسابی او را خوشحال کنید.      

  خرید لباس ورزشی برای آقایانی که اهل ورزش هستند و یا تیپ ورزشی را دوست دارند، بهترین هدیه است. برخلاف سایر لباس‌های مردانه، لباس ورزشی کاربرد بسیار زیادی دارد. حتی اگر لباس ورزشی داشته باشند، بی شک لباس جدید می‌تواند رضایت آنها را به دنبال داشته باشد. اگر قصد دارید تا یک هدیه درست و حسابی برای طرف مقابل خود بخرید، پیشنهاد می کنیم  که ست لباس ورزشی یعنی سویشرت و شلوار ورزشی خریداری کنید.        

  بهترین هدیه تولد مردان ست کیف پول و کمربند است. این کادوی لاکچری از قدیم ارزش بسیار بالایی در بین افراد داشته است. پیشنهاد می‌کنیم که برای خرید کیف پول و کمربند، به جای چرم مصنوعی، چرم طبیعی را انتخاب کنید که ارزش و اصالت بیشتری دارد. این هدیه شیک و رسمی برای تمامی آقایان با هر سن و استایلی می‌تواند مناسب باشد و رضایت طرف مقابل شما را به خود جلب کند.  

  برای هدیه سالگرد ازدواج و یا هر مناسبت دیگر مانند کادو تولد مردانه، کفش می‌تواند مناسب‌ترین هدیه برای آقایان باشد. تنوع کفش برای آقایان بسیار زیاد است و اگر رابطه نزدیکی با او دارید، راحت‌تر می‌توانید کفش مناسب را خریداری کنید.    

کفش کادوی مناسب مردان

نیم‌بوت‌های مردانه برای آقایان شیک‌پوش، کفش کتانی رانینگ برای تیپ‌های اسپرت و یا علاقه‌مندان به ورزش و… از جمله مواردی هستند که می‌توانند باعث خوشحالی طرف مقابل شما شوند.      

کارت هدیه

خرید یک کادو مردانه که باب میل آقایان باشد کار بسیار سختی است. بهترین هدیه برای مردان سخت‌پسند دادن کارت هدیه است. این هدیه مناسب برای آقایان کار شما را برای هدیه‌ دادن راحت می‌کند. چرا که با این کار انتخاب هدیه را بر عهده طرف مقابل می‌گذارید و او می‌تواند کالای مورد نظر خود را خریداری کند. شما می‌توانید با نوشتن یک عبارت به یادماندنی و دوست‌داشتنی بر روی کارت هدیه، جذابیت کادوی خود را بیشتر کنید.

جمع بندی

اگر می‌خواهید انتخاب کادو مردانه به عزیزان خود انتخاب راحت‌تری داشته باشید، می‌توانید یکی از هدیه‌های خاص و جذاب معرفی شده در این مقاله را با توجه به سلیقه و نیاز طرف مقابل خود خریداری کنید. این هدایای ارزشمند برای آقایان چه برای تولد و هدیه روز مرد و چه برای کادو ولنتاین مردانه و سایر مناسبت‌ها باشد، مطمئنا آنها را خوشحال خواهد کرد. اگر شما هم تجربه انتخاب یک هدیه خاص برای آقایان را داشته‌اید، می‌توانید زیر همین پست نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

بازگشت به لیست

1 دیدگاه در “معرفی هدیه برای مردان؛ بهترین کادو تولد مردانه چیست؟

  1. سلام
    معرفی خوبی بود. بعضی از این محصولات رو ندیده بودم، ممنون که باعث شدید با این محصولات آشنا بشیم.
    من هم می خوام چند تا محصول خوب دیگه معرفی کنم:
    ست هدیه مردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.