ایده های خلاقانه, راهنمای خرید هدیه

بهترین هدیه برای پلیس ها (هدیه روز نیروی انتظامی)

هدیه برای پلیس ها

اگر به فکر خرید هدیه روز پلیس هستید، پیشنهاد می‌کنیم که این مطلب از ویداوین را از دست ندهید. خرید هدیه بر اساس تیپ شخصیتی پلیس‌ها چندان کار راحتی نیست، اما اینجا بودن ما به همین دلیل است. با در دست داشتن چند پیشنهاد ویژه برای خرید هدیه به مناسبت روز پلیس، دیگر نیازی نیست نگران باشید. فقط کافی است ادامه مطلب را همراه ما باشید تا با یک انتخاب عالی، روز پلیس را به دوست پلیس یا یکی از اعضای خانواده که پلیس است، تبریک بگویید و از زحمات او قدردانی کنید.

هدیه روز پلیس چی بخریم؟

13 مهر ماه به نام روز نیروی انتظامی یا همان روز پلیس نامگذاری شده است. برای هدیه دادن به کارمندان نیروی انتظامی و نیروی پلیس به ایده‌هایی خلاقانه و کاربردی نیاز است، که این مطلب از ویداوین با لیستی از هدایای متنوع شما را در انتخاب بهترین هدیه برای پلیس کمک می‌کند؛ به شرطی که در روز پلیس این قدردانی از جانب ما نیز باشد. ادامه مطلب را دنبال کنید تا پیشنهادات ویژه ویداوین پیش از فرد هدیه گیرنده خود شما را نیز غافلگیر کند.

لیوان آینه‌ای طرح‌دار اختصاصی

لیوان آینه ای مناسب هدیه سازمانی

ایده خرید هدیه‌ای که بتواند با تیپ‌های شخصیتی مختلف سازگار باشد، همان گزینه مطمئنی است که باید برای خرید هدیه به مناسبت روز پلیس، آن را روی هوا زد. لیوان آینه‌ای یک ماگ اختصاصی با جنس و طرح متفاوت است که تنها برای یک نفر با طرحی یکتا ساخته می‌شود. این طرح می‌تواند یک عکس از پلیس، نوشته، متن، شعر، آرم و لوگو یا هر طرح دیگری باشد.

چاپ طرح انتخابی شما به صورت اختصاصی بر روی زیر لیوانی که به همراه لیوان ساخته می‌شود، به شکلی به هم ریخته انجام می‌شود. این هدیه زمانی جالب توجه می‌شود که لیوان را بر روی زیر لیوانی قرار دهید، چرا که تصویر کامل و واضح طرح چاپ شده بر روی بدنه لیوان منعکس می‌شود. هنر آنامورفیک در اینجا به کمک می‌آید تا هنرمندان ویداوین این هدیه خاص و ارزشمند را برای هر تیپ شخصیتی با سلیقه‌های متفاوت به صورت اختصاصی طراحی و تولید کنند. لیوان اینه ای با طرح اختصاصی می تواند هدیه سازمانی مناسبی برای کارمندان نیروی انتظامی هم باشد.

 

خرید ماگ آینه ای

 

پک دمنوش‌های خوش عطر و آرامش‌بخش

برای افرادی که در مشاغل سخت و طاقت فرسا مشغول به کار هستند، یکی از هدایای ارزشمند می‌تواند پک دمنوش‌های گیاهی باشد. شما به این واسطه می‌توانید قدمی برای سلامتی و آرامش فرد مقابل خود بردارید. خوردن دمنوش‌های آرامش بخش در ساعات شلوغ کاری یک موهبت است که شما می‌توانید آن را به پلیسی که دوست یا عضوی از خانواده شما است، هدیه دهید. این پک‌ها به صورت آماده یا سفارشی از فروشگاه‌های آنلاین با بسته بندی‌های شکیل و بسیار زیبا قابل خریداری هستند.

 

پیشنهاد مطالعه: کادو برای پایان خدمت

 

 

فلاسک و ماگ‌های مسافرتی

فلاسک مسافرتی

پلیس‌ها اوقات زیادی را در ماموریت هستند و دور بودن از خانه و خانواده و گذراندن ساعاتی طولانی یا روزهایی متوالی در محل کار، این ضرورت را ایجاد می‌کند تا با خوردن چای و قهوه تازه دم، انرژی خود را بالا نگه دارند. بنابراین برای هدیه روز پلیس فلاسک یا ماگ‌های مسافرتی نیز از گزینه‌های ویژه این لیست هستند، که می‌توانید به خرید آنها حتما فکر کنید. این ماگ‌ها چای و نوشیدنی‌های گرم را تا ساعت‌ها تازه و گرم نگه میدارند؛ بنابراین با این هدیه می‌توانید حال خوب را در همه اوقات به فرد هدیه گیرنده هدیه دهید و یاد خود را در ذهن و قلب او زنده نگه دارید.

 

عینک دودی

پلیس ها زمان زیادی از روز را بیرون از دفتر و در خیابان ها می گذرانند. داشتن یک عینک دودی با کیفیت برای هر نیروی پلیسی واجب است. یکی از عینک هایی که می تواند برای هدیه روز پلیس مناسب باشد، عینک های ری بن است. عینک های ساده در عین حال کلاسیک که می تواند مناسب آقایان و خانم های شاغل در نیروی انتظامی باشد.

 

پیشنهاد مطالعه:
کادوی تولد مردانه

 

 

ساعت دیواری سه بعدی

ساعت سه بعدی با عکس دلخواه

اگر به دنبال یک هدیه کاربردی هستید، پیشنهاد ما یک ساعت سه بعدی است. ساعت‌های سه بعدی پس از نصب بر روی دیوار با جلوه‌ای سه وجهی، نمایی بسیار زیبا به فضای اتاق و محل کار می‌بخشند. می‌توانید این ساعت را با طرحی اختصاصی سفارش دهید. به این صورت که باید دو عکس را انتخاب و برای ویداوین ارسال کنید تا بر روی دو بعد از ساعت، این عکس‌ها طراحی و چاپ شوند.

 

خرید ساعت سه بعدی با عکس دلخواه

 

کاپشن و شلوار ورزشی

در کمد لباس همه آقایان، کاپشن شلوار ورزشی پیدا می شود. کاپشن شلوار ورزشی یکی از لباس هایی است که آقایان در موقعیت های مختلف می توانند استفاده کنند. برای ورزش، پشت فرمان و در سفر و … در نتیجه یکی از هدایای مناسب روز پلیس می تواند کاپشن شلوار ورزشی باشد.

 

پیشنهاد مطالعه: کادو برای همکار

 

 

تابلوهای سه بعدی کرنر و کانتن

تابلو سه بعدی

از هدیه‌های ارزشمندی که می‌توانید هم به عنوان هدایای رسمی و هم غیر رسمی به عنوان هدیه روز پلیس به آنها نگاه کنید، تابلوهای سه بعدی کرنر و کانتن هستند. بر روی پره‌های فلزی این تابلوها چند عکس انتخابی شما طراحی و چاپ می‌شوند، سپس با نصب تابلو بر روی دیوار گویی سه تابلو را در یک قاب دارید. یکی از این تابلوها را می‌توانید با عکس‌هایی از پلیس سفارش دهید تا با یک هدیه اختصاصی او را در روز پلیس خوشحال کنید.

 

خرید تابلو سه بعدی با عکس دلخواه

 

ساعت مچی هوشمند

یکی از بهترین کادوها برای روز پلیس می تواند ساعت هوشمند باشد. ساعت های هوشمند دارای سنسورهای سلامتی، گام شمار، ضربان قلب و … هستند که می توانند فعالیت های روزانه فرد را ثبت کنند. خرید ساعت هوشمند می تواند ایده ی خوبی برای نیروی پلیس باشد.

 

پیشنهاد مطالعه:
کادو تولد برای پدر

 

 

کیک با طرح لباس پلیس

کیک با طرح پلیس

اگر به دنبال جشن ساده و ارزان برای جشن گرفتن روز نیروی انتظامی هستید، می توانید تنها یک کیک با طرح لباس پلیس خریداری یا درست کنید و جشن ساده کوچکی برای روز پلیس بگیرید.

جمع بندی

هدیه دادن در مناسبت‌های تقویمی حس و حال و شرایط خاص خود را دارد. خرید هدیه روز پلیس شاید سخت به نظر برسد، اما دیگر زمان آن رسیده است که بی خیال هدیه‌های تکراری و خیلی رسمی شوید. ما در این مطلب از ویداوین با حذف گزینه‌های تکراری به چند ایده خاص و اختصاصی رسیدیم که کاربردی بودن آنها در کنار جذابیتی که دارند، ارزش بسیار بالایی به آنها داده است. بنابراین با خیالی آسوده می‌توانید این هدیه‌ها را با تیپ شخصیتی فرد مورد نظر خود و علاقه‌مندی‌هایی که دارد مطابقت دهید و انتخاب خود را برای خرید بهترین هدیه به مناسبت روز پلیس نهایی کنید.
در بخش نظرات این مطلب منتظر حضور گرم شما عزیزان و نظرات ارزشمندتان هستیم. این لیست پیشنهادی با نظر و پیشنهادات شما عزیزان می‌تواند کامل‌تر شود. همچنین می‌توانید از تجربه خرید خود به کمک پیشنهادات ویژه این مطلب با ما صحبت کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.