کفپوش استیکر

تمیز کردن استیکر سه بعدی زمینی

بیشترین سوال دوستان درباره استیکر های سه بعدی مربوط به تمیز کردن اونها میشه. همانطور که میدانید یک سری از محصولات ویداوین عملا جزو دسته استیکر های سه بعدی زمینی به حساب میایند. مثل کفپوش سه بعدی آسانسور و طاقچه مجازی .

تمام این سری از محصولات با روکش مقاومی پوشیده شده اند. این لایه محافظ چند ویژگی مهم دارد. مهم ترین آنها محافظت از لایه چاپ شده است. به محوی که از آن در مقابل هر گونه آسیب فیزیکی جلوگیری میکند. این لایه که تقریبا ۱۰۰ میکرون ضخامت دارد خاصیت ضد UV دارد. این موضوع یعنی در استفاده بلند مدت در محیط باز رنگ استیکر ها تغییر نمیکند. همچنین این لایه به دلیل بافت مات و اصلاحاً شنی خود از انعکاس نور جلو گیری میکند. در نهایت باید بدانیم که این لایه محافظ تمیز کردن این سری از محصولات را بسیار ساده کرده است. به نحوی که شما میتوانید آنها را با تمام شوینده های موجود در بازار تمیز کنید. بر خلاف کفپوش های اپوکسی به تمیز کردن آنها سخت و آسیب زننده است.

تنها دقت داشته باشید جنس این لایه محافظ و خود استیکر های سه بعدی از PVC هستند در مقابل اجسام نوک تیز آسیب پذیر هستند. یعنی در هنگام تمیز کردن آنها باید مراقب قسمت های فلزی و تیز وسایل تمیز کردن باشید تا به آن آسیب نزد. در فیلم زیر میتوانید تمیز کردن یک فلورگام را بعد از ۹ ماه استفاده ببینید. در این فیلم از یک تی بدون مواد شونده برای پاک کردن استفاده می‌شود.

 

 

خانه > کفپوش ویداوین > کفپوش سه بعدی > تمیز کردن کفپوش سه بعدی

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.