ایده های خلاقانه

هدیه های بزرگ را چگونه کادو کنیم؟

کادو کردن هدیه بزرگ

کادو کردن هدیه، یکی از لذت‌بخش‌ترین کارها است. اما اگر کادو بزرگ باشد، معمولا به سختی می‌توان آن را در کاغذ کادو جا داد. اگر شما هم برای کادو کردن هدیه بزرگ دچار مشکل هستید، ترفندهای این مقاله از ویداوین به شما کمک می‌کند تا بتوانید به بهترین شکل، هدایای بزرگ خود را کادوپیچ کنید. اگر شما هم دوست دارید تا روش‌های جذاب و متفاوت کادو کردن هدیه‌های بزرگ را یاد بگیرید، ما را در ادامه این مطلب همراهی کنید.

ترفندهای جالب برای کادو کردن هدیه بزرگ

وقتی به کسی هدیه می‌دهیم، اولین چیزی که نظر او را به خود جلب می‌کند، نوع کادو کردن هدیه است؛ بنابراین بهتر است برای کادو کردن هدیه، بهترین کاغذ کادو را انتخاب کرده و با شیوه‌ای خلاقانه آن را کادو کنید. اما یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های افراد، کادو کردن هدیه‌های بزرگ با کاغذ کادو است. برخلاف تصور بسیاری از افراد کادو کردن وسایل بزرگ اصلا کار سختی نیست. حتی می‌تواند برای شما سرگرم‌کننده نیز باشد.

روش‌های ساده و خلاقانه‌ای وجود دارند که می‌توانید موقع پیچیدن کادو از آنها ایده بگیرید. اما برای استفاده از این روش‌ها باید اندازه و شکل کادوی خود را در نظر بگیرید تا بتوانید به بهترین نحو آن را کادو کنید. اگر شما هم قصد کادو کردن اجسام بزرگ را دارید، می‌توانید از روش‌های زیر الگوبرداری کنید.

روش اول: قرار دادن هدیه بر روی قطر کاغذ کادو

ترفند کادو کردن هدیه بزرگ

ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد که هنگام کادو کردن هدیه بزرگ دو طرف کاغذ کادو به هم نرسند. در چنین شرایطی پیشنهاد می‌کنیم که جعبه هدیه را بر روی قطر کاغذ قرار دهید. در صورتی که کاغذ کادو، گوشه‌های جعبه هدیه را پوشش نداد، بهتر است از روش‌های دیگری برای کادو کردن هدیه استفاده کنید. چرا که کادوی شما از کاغذ بیرون می‌زند و هدیه شما شکل خوبی به خود نمی‌گیرد.

روش دوم: استفاده از چندین کاغذ کادو

اگر هدیه شما به قدری بزرگ است که درون یک کاغذ کادو جا نمی‌گیرد، پیشنهاد می‌کنیم که از دو کاغذ کادو استفاده کنید. برای این منظور کافی است تا دو کاغذ کادو را به صورت طولی در کنار یکدیگر قرار دهید. سپس با یک چسب نواری قسمت‌های داخلی دو کاغذ را به یکدیگر بچسبانید. در چنین حالتی کاغذ کادوی شما بزرگ‌تر می‌شود و دیگر نگرانی بابت کادو کردن جعبه‌های بزرگ نخواهید شد.

اگر برای کادو کردن جعبه بزرگ دو کاغذ کادو کافی نیست، می‌توانید از چندین کاغذ کادو استفاده کنید. برای این منظور کافی است تا مانند روش بالا کاغذها را با چسب به یکدیگر بچسبانید. البته توجه به این نکته ضروری است که برای چسباندن کاغذها جهت کادو کردن هدیه بزرگ بهتر است آنها را از داخل به یکدیگر بچسبانید تا ظاهر هدیه شما زیباتر شود. سپس مانند کادوهای کوچک می‌توانید کادو کردن جعبه مستطیل بزرگ را انجام دهید.

نحوه کادو کردن تابلو بزرگ نیز مانند یک تابلو کوچک است. شما می‌توانید از چندین کاغذ کادو برای کادو کردن تابلوهای بزرگ مانند تابلو کانتن نیز استفاده کنید. تابلوهای کانتن اغلب اندازه بزرگی دارند و نمی‌توانید تنها با یک کاغذ کادو آن را کادوپیچ کنید؛ بنابراین بهتر است از 2 یا 3 عدد کاغذ کادو برای این کار استفاده کنید.

اگر دوست دارید به طرف مقابل خود یک تابلوی نقاشی بزرگ هدیه دهید، برای کادو کردن تابلو نقاشی بزرگ می‌توانید از این ترفند استفاده کنید. تنها کافی است تا چندین کاغذ کادوی بزرگ را به یکدیگر بچسبانید. سپس به روش معمولی این تابلو را کادوپیچ کنید.

 

 

روش سوم: چسباندن کاغذ کادو اضافی

یک روش کادو کردن جعبه بزرگ استفاده از چندین کاغذ کادو متفاوت است. گاهی ممکن است کاغذ کادو به اندازه کافی در خانه نداشته باشید. برای این منظور می‌توانید یک تیکه از کاغذ کادو را جدا کنید و در محل خالی بچسبانید. سپس با باقی‌مانده کاغذ کادوها می‌توانید هدیه خود را به روش معمولی کادوپیچ کنید.

روش چهارم: شکلاتی کادو کردن هدیه

شکلاتی هدیه کردن

یکی از ترفندهای جالب برای کادو کردن هدیه‌های بزرگ این است که کاغذ کادو را از طرف طول و یا عرض مانند یک شکلات جمع کنید. این روش کادو کردن هدیه بزرگ برای کادوهایی که شکل معینی ندارند، یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است.

به عنوان مثال اگر قصد کادو کردن عروسک بزرگ را دارید، می‌توانید عروسک خود را در وسط کاغذ کادو قرار دهید. سپس دو طرف کاغذ کادو را به سمت بالا بیاورید تا به یکدیگر برسند. سپس می‌توانید به کمک یک ربان زیبا آن را ببندید. اگر عروسک شما به قدری بزرگ است که درون یک کاغذ کادو جا نمی‌گیرد، می‌توانید از چندین کاغذ کادو برای این کار استفاده کنید. همچنین می‌توانید یک جعبه بزرگ برای عروسک تهیه کنید. سپس جعبه بزرگ را به یکی از دو روش بالا کادوپیچ کنید.

 

روش پنجم: استفاده از گل‌های مصنوعی و طبیعی

برای کادو کردن هدیه بزرگ باید چندین کاغذ کادو داشته باشید. اما اگر وقت کافی برای خرید کاغذ کادو ندارید، می‌توانید قسمت‌های خالی را با گل‌های کاغذی پر کنید. برای این منظور کافی است تا با روزنامه‌های باطله و یا کاغذهای رنگی گل رز کاغذی بسازید. سپس می‌توانید با چسب مایع این گل‌ها را بر روی قسمت خالی کادو قرار دهید. این گل‌ها علاوه بر زیباتر کردن کادو، جای خالی کاغذ کادو را به خوبی پوشش می‌دهند.

روش ششم: استفاده از پارچه

کادو کردن هدیه بزرگ با پارچه

برای کادو کردن جعبه بزرگ می‌توانید به جای کاغذ کادو از پارچه‌های ارزان‌قیمت و یا ملحفه‌های قدیمی استفاده کنید. در چنین شرایطی دیگر نگرانی بابت جا نشدن کادو داخل کاغذ کادو نخواهید داشت. تنوع پارچه در بازار بسیار زیاد است. شما می‌توانید با توجه به شکل و حجم کادوی خود، مقدار پارچه مورد نیاز خود را خریداری کنید. برای بستن این پارچه‌ها می‌توانید از گره‌های معمولی و یا کش و روبان استفاده کنید.

روش هفتم: استفاده از ربان

برای برخی کادوهای خاص و بزرگ مانند ماشین و دوچرخه استفاده از کاغذ کادو امکان‌پذیر نیست. در چنین شرایطی پیشنهاد می‌کنیم که تنها از یک ربان بزرگ استفاده کنید و دور ماشین و دوچرخه خود را یک ربان بزرگ بزنید. همچنین می‌توانید با یک ربان بزرگ، پاپیون درست کنید و آن را بر روی هدیه خود قرار دهید.

روش هشتم: استفاده از کاغذهای قهوه‌ای

کادو کردن هدیه بزرگ با کاغذ قهوه ای

به جای خرید چندین کاغذ کادو می‌توانید از کاغذهای قهوه‌ای برای کادو کردن هدیه بزرگ استفاده کنید. این کاغذها به صورت متری بوده و شما می‌توانید با توجه به اندازه کادو خود، مقدار کافی از این کاغذهای قهوه‌ای را سفارش دهید. برای زیبایی بیشتر می‌توانید برای کادو کردن کاغذهای قهوه‌ای از یک تکه نخ استفاده کنید. همچنین می‌توانید در زیر نخ چند شاخه گل طبیعی قرار دهید.

این روش کادو کردن به خصوص برای تابلوهای بزرگ در مناسبت‌های خاص مانند ولنتاین بسیار کاربردی است. ساده بودن این روش در عین زیبایی می‌تواند هدیه شما را شیک و خاص نشان دهد. مطمئننا طرف مقابل شما با دیدن این هدیه خوشحال خواهد شد.

 

جمع بندی

ما در این مقاله در رابطه با نحوه کادو کردن هدیه‌ بزرگ صحبت کردیم. کادو کردن هدیه جزو یکی از لذت‌بخش‌ترین کارها است. به خصوص اگر طرف مقابل برای شما ارزش بالایی داشته باشد، این کار معمولا با عشق انجام می‌شود. اگر شما هم کادویی بزرگ برای طرف مقابلتان تهیه کرده‌اید، به کمک یکی از ترفندهای بالا می‌توانید هدیه‌های بزرگ را به زیبایی کادوپیچ کنید. اگر شما هم ایده و یا ترفند بهتری برای کادو کردن هدیه‌های‌ بزرگ دارید، می‌توانید زیر همین پست نظر خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

 

بازگشت به لیست

1 دیدگاه در “هدیه های بزرگ را چگونه کادو کنیم؟

  1. سلام
    معرفی خوبی بود. بعضی از این محصولات رو ندیده بودم، ممنون که باعث شدید با این محصولات آشنا بشیم.
    من هم می خوام چند تا محصول خوب دیگه معرفی کنم:
    محصولات پرفروش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.