راهنمای خرید هدیه

معرفی 12 کادو برای تولد پدر؛ برای هدیه تولد پدر چی بخریم؟

هدیه تولد پدر

بسیاری از افراد دوست دارند که برای خرید کادو تولد پدر سنگ تمام بگذارند. هدیه تولد هر چه که باشد، او از ته قلب خوشحال خواهد شد. اگر نزدیک روز تولد پدرتان است و دغدغه خرید کادوی تولد برای پدرتان را دارید، این مقاله از ویداوین به شما کمک می‌کند تا بتوانید بهترین کادو برای پدر را خریداری کنید. لیست پیشنهادی این مقاله ایده‌های خوبی را به شما می‌دهد تا با توجه به سلیقه و علاقه پدرتان، انتخاب خوبی داشته باشید.

ایده برای کادو تولد پدر

پدر برای هر کسی نماد انسانیت و مردانگی است. محبت پدر به فرزندان خود بسیار زیاد است. مناسبت‌های مختلف مانند روز پدر، روز تولد و… این امکان را برای شما فراهم می‌کنند تا بتوانید قدردان زحمات پدر خود باشید. اگر قصد خرید اینترنتی کادو برای تولد پدر دارید و هنوز برای انتخاب یک هدیه مناسب دچار شک و تردید هستید، لیست زیر به شما کمک می‌کند تا تصمیم‌گیری بهتری در رابطه با کادو تولد پدر داشته باشید.

 

1- تابلو کرنر، هدیه‌ای خاص برای روز تولد پدر

تابلو سه بعدی کرنر

اگر می‌خواهید که این بار برای روز تولد پدرتان، یک کادوی متفاوت و غیرتکراری به او هدیه دهید، تابلو کرنر را به شما پیشنهاد می‌دهیم. قطعا او با دیدن این تابلوی سه بعدی سوپرایز خواهد شد. این تابلوی شگفت‌انگیز، 2 تصویر را در یک تابلو به نمایش می‌گذارد. کافی است تا بهترین عکس‌های پدرتان را برای ما بفرستید تا ما این تابلو عجیب و زیبا را برای شما طراحی کنیم.

 

خرید تابلو کرنر

 

2- عطر و ادکلن؛ کاربردی ترین کادوی تولد پدر

اغلب آقایان علاقه بسیار زیادی به عطر و ادکلن دارند؛ بنابراین خرید عطر و ادکلنی که مورد علاقه پدران باشد، قطعا برای او جذاب و دوست‌داشتنی خواهد بود. اگر پدر شما عادت دارد تا همیشه از عطرهای یک برند استفاده کند، کار شما برای انتخاب عطر سخت نخواهد بود. در غیر این صورت اگر پدر شما تنوع‌پذیر است، بهتر است برای کادو تولد پدر او را با یک عطر جدید با رایحه دلنشین سوپرایز کنید.

 

3- لوازم شخصی برقی

برای کادو تولد پدر چی بخرم؟ این سوالی است که با نزدیک شدن به روز تولد پدر ممکن است ذهن شما را به خود مشغول کرده باشد. اگر از نظر مالی و بودجه مشکلی ندارید، یکی از بهترین ایده‌ها برای هدیه تولد پدر خرید لوازم شخصی برقی مردانه مانند ریش‌تراش است. بهتر است که این محصول را از برندهای معتبر خریداری کنید. همچنین هنگام خرید ریش تراش توجه کنید که سری‌های مختلفی داشته باشد تا پدرتان بتواند تعداد کارهای بیشتری را با آن انجام دهد.

 

4- تابلو کانتن، هدیه‌ای ماندگار برای پدر

تابلو سه بعدی کانتن

پیشنهاد ما برای کادو برای تولد پدر از طرف دختر می‌تواند یک دکوری جذاب مانند تابلوی سه بعدی کانتن باشد. زیبایی این تابلوی سه بعدی به اندازه‌ای است که قطعا پدرتان از دیدن آن شگفت‌زده خواهد شد. برای سفارش این محصول به عنوان کادو تولد پدر کافی است تا سه عکس از بهترین عکس‌های پدرتان را برای ما بفرستید تا این هدیه خاص را در کمترین زمان برای شما ارسال کنیم.

 

خرید تابلو کانتن

 

5- گوشی موبایل و لوازم جانبی آن

دیگر از آن زمان‌ها گذشته است که پدرها در برابر هر چیز جدید و یادگیری آن مقاومت کنند. عصر تکنولوژی باعث شده است تا بسیاری از پدرها خودشان را با شبکه‌های اجتماعی سرگرم کنند. اگر سال‌ها از خرید گوشی پدرتان گذشته است، خرید یک گوشی جدید می‌تواند بهترین ایده کادو تولد پدر باشد. حتی خرید لوازم جانبی گوشی مانند پاوربانک می‌تواند یک هدیه کاربردی برای کادوی روز تولد پدرتان باشد.

 

6- ساعت مچی

احتمالا هنگام خرید کادو برای تولد پدر به خرید یک ساعت مچی شیک و رسمی نیز فکر کرده‌اید. این کادو تولد برای پدر چیزی است که قطعا او از داشتن آن لذت خواهد برد. حتی اگر چندین ساعت داشته باشد، اما خرید یک ساعت جدید می‌تواند برای او خوشحال‌کننده باشد. برای خرید ساعت به عنوان کادو تولد پدر باید به علاقه و استایل لباس پوشیدن او نیز توجه کنید. چرا که این موضوع می‌تواند در انتخاب نوع ساعت و نوع بند آن تاثیرگذار باشد.

 

7- لیوان آینه ای سفارشی، هدیه‌ای جذاب برای روز تولد پدر

لیوان اینه ای

لیوان آینه ای با طراحی منحصر به فرد خود، قطعا پدرتان را غافلگیر خواهد کرد. این لیوان شخصی با عکس مورد علاقه پدرتان چاپ خواهد شد. این هدیه خاص تا همیشه یاد شما را در ذهن او زنده نگه می‌دارد و هر روز از خوردن نوشیدنی مورد علاقه خود نهایت لذت را خواهد برد.

 

خرید لیوان آینه‌ای (سیاه و سفید)

 

خرید لیوان آینه‌ای (رنگی)

 

8- خرید ابزار برقی و غیر برقی، هدیه‌ای محبوب برای پدرها

کادو برای تولد پدر از طرف پسر می‌تواند یک ابزار برقی باشد. ابزارهای برقی جذابیت بسیار بالایی برای پدرها دارد. چرا که اغلب آنها علاقه به تعمیرات وسایل خانه دارند. داشتن ابزار کمک می‌کند تا بتوانند تعمیرات خانه را به راحتی انجام دهند. برای خرید این هدیه گران‌قیمت و ارزشمند گزینه‌های بسیار زیادی پیش روی شما است. برای کادو تولد پدر کافی است تا با توجه به نیازهای او نسبت به خرید این ابزارها اقدام کنید. از جمله ابزارهای برقی می‌توان به دریل‌های چکشی، دستگاه چسب و… اشاره کرد.

9- کیف و کفش چرمی

اگر قصد خرید کادو برای پدر را دارید می‌توانید به خرید کیف و کفش چرمی به عنوان گزینه‌ای مناسب برای هدیه به پدر نیز فکر کنید. خرید کیف و کفش چرمی جزو آن دسته از هدایایی است که خرید آن نسبت به بقیه پوشاک برای پدر راحت‌تر است. چرا که کافی است تا فقط سایز پای پدرتان را بدانید.
اگر پدرتان کیف اداری ندارد، می‌توانید با توجه به سلیقه او نسبت به خرید کیف چرم اداری اقدام کنید. همچنین اگر نمی‌خواهید که هزینه‌ی زیادی بابت کیف چرم بپردازید، می‌توانید به خرید یک کیف پول چرمی نیز بسنده کنید. این هدیه شیک، مناسب هر پدری بوده و از داشتن آن قطعا خوشحال خواهد شد.

 

10- ساعت دیواری سه بعدی، هدیه‌ای مدرن برای پدرهای خاص‌پسند

 

ساعت دیواری عکس دار

خرید یک ساعت دیواری برای اتاق کار می‌تواند یک ایده فوق‌العاده برای کادو تولد پدر باشد. ساعت دیواری ویداوین با ساعت‌های دیواری معمولی متفاوت است و می توانید با عکس های دلخواه خود از پدرتان این ساعت را سفارش دهید. شما می‌توانید دو مورد از عکس‌های مورد علاقه پدرتان را جهت چاپ بر روی این ساعت برای ما بفرستید.

 

خرید ساعت سه بعدی سفارشی طرح چوب

 

خرید ساعت سه بعدی سفارشی طرح بتن

 

11- لوازم ورزشی

اگر پدر شما هم جزو آن دسته از افرادی است که وقت کافی برای رفتن به باشگاه را ندارد، می‌توانید با خرید لوازم ورزشی به عنوان کادوی روز تولد، او را خوشحال کنید. با این کادو این حس را به او القا خواهید کرد که سلامتی او برای شما اهمیت دارد و تناسب اندام او برای شما مهم است. از جمله لوازم ورزشی می‌توان به دوچرخه ثابت، دستگاه بدنسازی و… اشاره کرد.

12- حوله تن‌پوش، هدیه‌ای مناسب برای روز تولد پدرها

بعد از یک روز سخت کاری، حمام کردن می‌تواند یکی از لذت‌بخش‌ترین کارها باشد. چرا که می‌تواند خستگی را از تن به در کند. بعد از یک دوش آب گرم، داشتن یک حوله با کیفیت که جذب آب بالایی داشته باشد، می‌تواند یک ایده مناسب برای کادو تولد پدر باشد. برای این منظور می‌توانید با توجه به سلیقه پدرتان یک حوله پالتویی با رنگ مورد دلخواهش را خریداری کنید و او را از داشتن چنین حوله‌ای خوشحال کنید.

 

سخن نهایی

در این مطلب سعی شد هدایای متفاوت و خاص برای تولد پدر معرفی شود. فرقی نمی‌کند که هدیه خریداری شده از چه ارزش مادی برخوردار است. عشق و محبتی که با این هدیه نثار پدرتان می‌کنید، ارزش بالایی نزد او دارد. اگر شما هم تجربه خرید کادو تولد برای پدر از لیست بالا را دارید، می‌توانید زیر همین پست از احساسات پدرتان هنگام دیدن این کادو برای ما بنویسید.

بازگشت به لیست

1 دیدگاه در “معرفی 12 کادو برای تولد پدر؛ برای هدیه تولد پدر چی بخریم؟

  1. تشکر از شما، خرید لوازم ماشین هم توصیه میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.