ایده های خلاقانه, راهنمای خرید هدیه

هدیه روز مهندس ها چی بخریم؛ کادو برای مهندس

ایده هدیه روز مهندس

در این مقاله از ویداوین قصد داریم تا شما را با لیستی از بهترین‌ها برای خرید هدیه روز مهندس آشنا کنیم. در تقویم شمسی ایرانی، پنجم اسفند که تولد و گرامیداشت یاد خواجه نصیرالدین طوسی است، به روز مهندس نامگذاری شده است. این حکیم دانا به عنوان فردی همه چیزدان، عارف، پزشک، ریاضیدان، منجم و… در قرن هفتم هجری زندگی می‌کرد. آثار و اختراعات گرانبها بسیاری از این دانشمند ایرانی به جا مانده است؛ به‌طوری که 190 کتاب و مقاله به عنوان آثار برتر خواجه نصیرالدین طوسی در کنار دیگر آثار آن، به عنوان ارزشمندترین آثار در کل دنیا شناخته شده‌اند.

امروزه بی بدیل بودن نقش مهندسین در سازندگی کشور را نمی‌توان نادیده گرفت؛ و بسیار سزاوار است که چنین روز مهمی در تقویم ایرانی به روز مهندس نامگذاری شده است. اگر می‌خواهید برای قدردانی از دوستان و عزیزان مهندس خود، هدیه‌ای در خور شان و منزلتشان تهیه کنید، ادامه این مطلب از ویداوین را همراه ما باشید.

انتخاب هدیه روز مهندس با پیشنهاد ویداوین

رشته‌های مهندسی شامل مهندسی کامپیوتر، مهندسی عمران، مهندسی شیمی، مهندسی ژنتیک، مهندسی برق، مهندسی مکانیک، مهندسی هوافضا و… می‌شوند. همه مهندسین ویژگی‌های شخصیتی و شرایط شغلی یکسانی ندارند. بنابراین خرید هدیه برای روز مهندس باید با توجه به حوزه فعالیت و ویژگی‌ها و موقعیت شغلی مهندس صورت بگیرد. شما می‌توانید به یک مهندس کامپیوتر لوازم جانبی کامپیوتر را هدیه دهید اما برای یک مهندس معماری و عمران این هدیه می‌تواند یک بسته آموزشی یا یک ماکت معماری باشد.

ما در این مقاله سعی کرده‌ایم تا بهترین و خاص‌ترین هدیه‌ها را به شما معرفی کنیم، به‌طوری که بتوانند متناسب با نیاز و سلیقه مهندسین رشته‌های مختلف باشند. این نکته را نیز در نظر داشته باشید که خانم یا آقا بودن مهندس برای خرید کادو روز مهندس مولفه بسیار مهمی به حساب می‌آید.

لیوان آینه ای با طرح دلخواه

لیوان آینه ای

هدیه برای مهندس می‌تواند یک لیوان آینه ای با طرح دلخواه باشد. بی شک نوشیدن چای و قهوه در ساعات کاری برای رفع خستگی معجزه می‌کند. حالا تصور کنید که یک ماگ و لیوان اختصاصی همراه همیشگی مهندس در محل کار او باشد. تنها کسی که می‌تواند این لیوان اختصاصی را به او هدیه دهد، شما هستید.

لیوان آینه ای ویداوین به همراه یک زیر لیوانی با طرح دلخواه شما ساخته می‌شود. شما می‌توانید یک عکس دلخواه از فرد مورد نظرتان را برای ما ارسال کنید. عکس ارسالی بر روی زیر لیوانی چاپ می‌شود، به طوری که بعد از قرار گرفتن لیوان بر روی زیر لیوانی، تصویر به زیباترین شکل ممکن بر روی لیوان بازتاب می‌شود. این هدیه خاص می‌تواند همراه همیشگی یک مهندس در اوقات سخت و خوش کاری او باشد.

 

خرید ماگ آینه ای

 

تبلت و کتابخوان بهترین انتخاب برای هدیه روز مهندس

 

در سال‌های اخیر افراد زیادی به استفاده از تبلت و کتابخوان روی آورده‌اند. خواندن کتاب‌های الکترونیکی با گوشی‌های موبایل شاید هیچوقت به اندازه خواندن کتاب‌های چاپی لذت بخش نباشد، اما یک کتابخوان میتواند حس و راحتی بسیاری در خواندن کتاب‌های الکترونیکی ایجاد کند. حمل کردن کتاب‌های زیادی به محل کار و محیط‌های مختلف برای افراد شاغل نمی‌تواند چندان کار راحتی باشد؛ بنابراین یک کتابخوان بهترین امکانی است که می‌تواند در اختیار افراد شاغل و مهندسین قرار بگیرد. اگر می‌خواهید یک هدیه متفاوت، ارزشمند و بسیار کاربردی برای کادوی روز مهندس تهیه کنید، کتابخوان بهترین گزینه پپش روی شما است.

علاوه بر کتابخوان، هدیه روز مهندس می‌تواند یک تبلت باشد. تبلت‌ها امکانات متفاوت‌تری نسبت به گوشی‌های موبایل دارند، و می‌توانند علاوه بر کاربردی بودن برای تماشای فیلم و انجام بازی‌های موبایلی بسیار مناسب باشند. در برخی از رشته‌های مهندسی نیز یک تبلت می‌تواند ابزاری مناسب برای انجام پروژه‌های مختلف باشد؛ بنابراین از هر جنبه که به این دو هدیه نگاه کنیم می‌توانند برای یک مهندس بسیار کاربردی و سودمند باشند.

شطرنج و پازل هدیه‌هایی سرگرم کننده

گاهی مهندسین به حدی غرق در فعالیت و کار می‌شوند، که فراموش می‌کنند وقتی را به بازی و سرگرمی اختصاص دهند. مهندسین بیشتر از هر کسی به خلاقیت فکری نیاز دارند، و اگر به طور مداوم غرق در کار شوند، فرصت‌های خلاق بودن را از خود می‌گیرند. بنابراین شما می‌توانید به عنوان یک دوست، همکار یا همسر برای مهندس شرایطی را فراهم بیاورید تا از یکنواختی کار فاصله بگیرد و به ذهن خود فرصتی برای بازیابی بدهد.

راهکاری که شما می‌توانید از آن استفاده کنید، خرید وسایل بازی و سرگرمی برای مهندس است. بنابراین در مناسبتی خاص می‌توانید یک شطرنج یا پازل را به عنوان بهترین هدیه برای مهندس تهیه کنید.

ساعت سه بعدی دیواری برای مهندس ها

ساعت سه بعدی طرح بتن

هدیه روز مهندس باید علاوه بر کاربردی بودن، خاص و منحصر به فرد نیز باشد. صرفا اینکه بخواهیم یک کادو کاربردی باشد یا بدون در نظر گرفتن کاربرد آن، فقط جذاب باشد، نمی‌توان آن را مناسب‌ترین کادو برای روز مهندس دانست. چرا که مهندسین همیشه سعی دارند جزئیات را در محیط کاری و حتی منزل خود لحاظ کنند.

ساعت سه بعدی دقیقا همان کادویی است که شما می‌توانید بدون شک و تردید برای روز مهندس آن را خریداری کنید. این ساعت را می‌توانید به صورت سفارشی و اختصاصی از ویداوین خریداری کنید. ساعت‌های سه بعدی ویداوین از جنس چوب در دو طرح چوبی و بتنی ساخته می‌شوند، که علاوه بر طرح‌های از پیش موجود، می‌توانید با انتخاب تصاویری دلخواه، یک ساعت سفارشی و اختصاصی را از ویداوین تحویل بگیرید.

 

خرید ساعت سه بعدی دیواری

 

لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر

در عصر امروزی موبایل و کامپیوتر به جز جدایی ناپذیر زندگی بسیاری از افراد تبدیل شده‌اند. مهندسین بیشتر از دیگر افراد از ابزار و وسایل تکنولوژی برای انجام پروژه‌های مختلف استفاده می‌کنند. در بیشتر اوقات استفاده از این ابزارها بدون کمک گرفتن از لوازم جانبی امکان پذیر نیست؛ به‌طوری که می‌توان گفت بازار خرید لوازم جانبی داغ‌تر از بازار فروش موبایل و کامپیوتر است.

لوازم جانبی در دسته‌های مختلفی قرار می‌گیرند؛ برخی از لوازم جانبی ضروری و برخی دیگر غیر ضروری هستند. شما می‌توانید برای هدیه روز مهندس به نیاز او در استفاده از لوازم جانبی توجه کنید و یکی از این لوازم را مانند گارد موبایل، فن لپ تاپ، پاوربانک، هدفون و هدست، هارد اکسترنال، اسپیکر بلوتوثی، کیف هوشمند و… خریداری کنید. اگر می‌خواهید این کادو برای خانم مهندس باشد، بهتر است لوازم جانبی را با یک تم‌ و رنگ‌ مورد پسند خانم‌‌ها خریداری کنید.

 

چراغ مطالعه هدیه‌ای کاربردی مناسب کادو برای مهندس

چراغ مطالعه

در هنگام مطالعه و کار کردن، چراغ مطالعه نقش مهمی را ایفا می‌کند. افراد اکسسوری‌هایی مختلفی برای میز کار خود تهیه می‌کنند اما شاید هیچ‌کدام به اندازه چراغ مطالعه ضرورت نداشته باشند. مهندسین وقت زیادی را در کنار میز کار خود صرف می‌کنند، بنابراین باید برای داشتن تمرکز بالا در محل کار خود، از اکسسوری‌های مناسب میز کار استفاده کنند.

شما می‌توانید به عنوان یک هدیه ارزشمند و کاربردی از بین انواع چراغ مطالعه که شامل چراغ مطالعه چوبی، چراغ مطالعه مهندسی، چراغ مطالعه گیره‌ای، چراغ مطالعه دیواری، چراغ مطالعه شارژی و… می‌شود، یکی را انتخاب و خریداری کنید. توجه داشته باشید که چراغ مطالعه نباید پر زرق و برق باشد، چرا که می‌تواند در هنگام کار و فعالیت موجب حواس پرتی شود. بنابراین بهتر است برای هدیه روز مهندس یک چراغ مطالعه ساده اما با دوام و با نور مناسب خریداری کنید.

 

پیشنهاد مطالعه: کادو برای معمار

 

 

بسته‌های آموزشی متنوع برای مهندسین

مهندسین از نرم‌افزارهای مختلفی برای انجام پروژه‌های خود استفاده می‌کنند. به همین خاطر باید برای به روز نگه داشتن دانش و تخصص خود در دوره‌های مختلف آموزشی شرکت کنند. شما می‌توانید برای هدیه روز مهندس این گزینه متفاوت را انتخاب کنید و با خرید یکی از بسته‌های آموزش نرم افزار مورد نیاز مهندس، او را در مسیر رشد و پیشرفت شغلی همراهی کنید.

مودم قابل حمل

مودم قابل حمل

نیاز به استفاده از اینترنت در مشاغل مختلف شاید به‌طور یکسان نباشد، اما امروزه همه فعالیت‌ها به کمک اینترنت قابل انجام هستند. برای مهندسین دسترسی همیشگی به اینترنت یک ضرورت است. بنابراین شما اگر می‌خواهید یک هدیه کاربردی برای روز مهندس تهیه کنید، یک مودم قابل حمل گزینه پیشنهادی بسیار خوبی است. نه تنها برای مهندسین بلکه برای همه افراد این هدیه می‌تواند موجب خوشحالی بسیاری شود.

مودم‌های قابل حمل را می‌‌توانید از فروشگاه‌های اینترنتی و حضوری خریداری کنید. امکانات و سرعت دانلود و آپلود همه مودم‌های قابل حمل یکسان نیستند؛ بنابراین در هنگام خرید به مشخصات مودم انتخابی خود توجه کنید. این هدیه همانطور که از نام آن مشخص است، می‌تواند همیشه و در هر کجا همراه مهندسین باشد و نگرانی و دغدغه آنها را از بابت در دسترس بودن یک اینترنت پر سرعت در همه مکان‌ها رفع کند.

جمع بندی

مهندسین رشته‌های مختلف نقش بسیار مهمی در سازندگی کشور ایفا می‌کنند؛ بنابراین برای قدردانی از زحمات آنها، روز مهندس بهترین فرصتی است که می‌توان با تهیه یک هدیه، این قدردانی را به عمل آورد. هدیه روز مهندس را می‌توانید از لیست بالا انتخاب کنید. پیشنهاد می‌کنیم در انتخاب هدیه برای مهندس دقت بسیاری به خرج دهید تا علاوه بر جذابیت، هدیه متناسب با ویژگی‌های شغلی و شخصیتی مهندس باشد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.