راهنمای خرید هدیه

کادو برای عکاس؛ هدیه روز عکاس چی بخریم؟

کادو برای عکاس

روز عکاس چه روزی است؟ روز 28 مرداد برابر با 19 آگوست روز جهانی عکاس است. اگر به فکر خرید هدیه روز عکاس هستید این مطلب از ویداوین با چند پیشنهاد خاص و ویژه در انتخاب بهترین هدیه به شما کمک می‌کند. به نظر نمی‌آید خرید هدیه برای عکاسان کار چندان راحتی باشد، نه اینکه با محدودیت هدیه روبرو باشید، بلکه تا حدودی اقدامی گران به حساب می‌آید. در صورتی که بخواهید دوربین و تجهیزات گران قیمت عکاسی را به عنوان هدیه برای عاشقان عکاسی بگیرید، بی شک می‌توان گفت این اقدام گران برای هر کسی امکان‌پذیر نیست. اما خوشبختانه گزینه‌های متعدد جذابی وجود دارند که شما می‌توانید بر حسب میزان بودجه‌ای که دارید به سراغ آنها بروید و هدیه مناسب روز عکاس را خریداری کنید. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم در ادامه همراه ما باشید تا با گزینه‌های پیشنهادی برای خرید کادو روز عکاس آشنا شوید.

انتخاب بهترین هدیه روز عکاس

در خرید کادو برای عکاس مواردی مانند ویژگی‌های شخصیتی، سن، جنسیت و… چندان مطرح نیستند؛ بنابراین دست شما در انتخاب هدیه مورد علاقه عکاسان باز است. به همین جهت پیشنهاد می‌کنیم با دنبال کردن ایده‌های جذاب و خاص ویداوین در ادامه این مطلب، تصمیم خود را برای خرید بهترین هدیه به مناسبت روز عکاس نهایی کنید.

لیوان آینه‌ای با عکس سفارشی

لیوان آینه ای طرح سفارشی رنگی

لیوان آینه‌ ای یک ماگ اختصاصی است که به کمک هنر آنامورفیک ساخته می‌شود. اگر به دنبال خرید ماگ عکاسی هستید، پیشنهاد می‌کنیم آن را با یک طرح و محصول اختصاصی سفارش دهید. مشابه لیوان آینه‌ای ویداوین را در هیچ کجا نمی‌توانید پیدا کنید؛ بنابراین خرید آن به عنوان هدیه می‌تواند برای هر گروهی از افراد جذابیت خاص خود را داشته باشد.

لیوان آینه‌ ای ویداوین از جنس سرامیک با روکشی از شیشه سکوریت ساخته شده است. زیر لیوانی که همراه این لیوان است، نیز جنسی از شیشه دارد و طرح اختصاصی که شما برای این لیوان سفارش می‌دهید، بر روی آن طراحی و چاپ می‌شود.

زیر لیوانی با یک طرح دگرگون شده، تصویر جذابی که انتظارش را دارید بر روی بدنه شیشه‌ای لیوان منعکس می‌کند. هنر و خلاقیت، در کنار زیبایی و جذابیت، این محصول را به یک هدیه اختصاصی بسیار ارزشمند تبدیل کرده است. شما می‌توانید برای سفارش آن یک طرح و تصویر را با موضوع عکاسی یا عکسی دلخواه از فرد مورد نظرتان را برای ما در ویداوین ارسال کنید، تا یک محصول منحصر به فرد تحویل بگیرید.

 

خرید لیوان آینه ای

 

کوله پشتی و کیف دوربین بهترین کادو برای عکاس

کیف و کوله عکاسی

برای خرید هدیه روز عکاس می‌توانید به سراغ محصولات کاربردی بروید. عکاسان برای جابجایی تجهیزات مختلف عکاسی از کیف‌ها و کوله پشتی‌های دوربین استفاده می‌کنند. این مدل کیف‌ها فضای کافی و مناسبی برای دوربین، انواع لنزها، شارژر دوربین، گوشی، تبلت، لپ تاپ، سه پایه و دیگر لوازم جانبی عکاسی را دارند. بنابراین این هدیه برای عکاسانی که مدام در حال سفر هستند و نیاز دارند تا تجهیزات عکاسی را با خود به مکان‌های مختلف حمل کنند بسیار مناسب است.

از بهترین برندهای کیف دوربین می‌توان به نیکون و کانن اشاره کرد. که در انواع مختلفی از جمله کیف‌های کمری، کوله پشتی، تک بند، چمدانی، رودوشی و… در بازار موجود هستند. بسته به سلیقه و نیاز عکاس می‌توانید یکی از بهترین این کیف‌ها را به عنوان کادو برای روز عکاس خریداری کنید.

 

پیشنهاد مطالعه: بهترین پارک های تهران برای عکاسی

 

 

سه پایه‌های ثابت و قابل حمل دوربین

سه پایه دوربین یک کادو خوب برای عکاس

سه پایه‌ها از ابتدایی‌ترین تجهیزات عکاسی هستند که به عنوان تکیه‌گاه برای دوربین عمل می‌کنند. معمولا همه عکاسان در شرایط مختلف یک سه پایه عکاسی را با خود حمل می‌کنند تا بتوانند با ایجاد یک پایداری مناسب برای دوربین، هیچ محدودیتی در عکاسی و تغییر زاویه و ارتفاع نداشته باشند.
سه پایه‌ها در انواع مختلفی از ثابت و متحرک شامل سه پایه‌های رومیزی، گوریلاپاد، شانه‌ای، اسلایدر، استابلایزر، گیمبال و… می‌شوند. می‌توانید با توجه به نیاز عکاس و سبک خاصی که در عکاسی دارد، مناسب‌ترین مدل سه پایه را برای او خریداری کنید.

 

پیشنهاد مطالعه:
هدیه روز خبرنگار

 

 

کیت تمیز کننده تجهیزات عکاسی

گزینه‌های پیشنهادی برای خرید هدیه روز عکاس بسیار متنوع هستند. با صرف یک هزینه معقول می‌توانید محصول کاربردی و بسیار مهمی مانند کیت تمیز کننده تجهیزات عکاسی را به عنوان بهترین هدیه برای عکاس بگیرید. این محصول شامل فرچه‌های تمیز کننده، دستمال مخصوص دوربین، دمنده و اسپری است. عکاسان به کمک این تجهیزات می‌توانند گرد و غبار و کثیفی‌هایی که در شرایط محیطی مختلف بر روی دوربین و لنزهای آن می‌نشینند، به راحتی پاک کنند.

 

پیشنهاد مطالعه: چطور عکس خوب بگیریم؟

 

 

تابلوهای سه بعدی کرنر و کانتن

تابلو سه بعدی با عکس دلخواه

آیا بهتر نیست هدیه برای روز عکاس تابلویی از بهترین عکس‌های گرفته شده توسط او باشد؟ این امکان برای شما فراهم است که به جای یک تابلو، سه تابلو را در یک قاب داشته باشید. تابلوهای سه بعدی با نمایی سه وجهی از سه عکس انتخابی شما ساخته می‌شوند.

کرنر و کانتن دو مدل تابلو پر طرفدار هستند که از قابلیت سه بعدی بودن برخوردار هستند. از روبروی این تابلوها به هر طرف از آنها که حرکت کنید، به طرز شگفت‌انگیزی شاهد تغییر تصاویر خواهید بود. بنابراین روی این دو محصول جذاب ویداوین می‌توانید به عنوان بهترین هدیه برای عکاسان حساب باز کنید.

 

خرید تابلو سه بعدی با عکس دلخواه

 

طاقچه های مجازی

طاقچه های مجازی از دیگر محصولات سه بعدی ویداوین هستند، که با تکنیک و ترفندهای ایجاد خطای دید، طراحی و ساخته می‌شوند. مناسب است که برای هدیه روز عکاس خلاقانه عمل کنید و هدیه‌ای متفاوت به فرد مقابل خود بدهید. این نوع محصول در طرح‌های بسیار متنوعی تولید می‌شود و دست شما باز است تا با توجه به سلیقه فرد هدیه گیرنده، بهترین طرح را انتخاب کنید.

طاقچه‌های مجازی برچسب‌های خاصی هستند که نمایی حجم‌دار و واقعی دارند. بی شک فرد هدیه گیرنده با نصب این طاقچه‌ها بر روی دیوار، حس فوق العاده‌ای از نمای طبیعی طاقچه‌ها و دکوری‌های داخل آنها که شامل گلدان‌های گل زیبا و مجسمه‌ها و دکوری‌های سنتی و مدرن هستند، می‌گیرد.

 

خرید طاقچه مجازی

 

ساعت دیواری سه بعدی؛ هدیه مناسب روز عکاس

ساعت سه بعدی مناسب هدیه

انتخاب هدیه برای عکاس را می‌توانید از بین گزینه‌های اختصاصی این لیست پیشنهادی انجام دهید. ساعت دیواری سه بعدی از محصولات پر طرفداری است که به علاوه طرح‌های از پیش موجود در سایت، با طرح انتخابی شما نیز ساخته می‌شود.

جنس این محصول از چوب است، اما طرح رویی آن با نمایی از چوب یا بتن ساخته می‌شود. نمای ساعت دیواری سه بعدی پس از نصب بر روی دیوار، حجم دار و بسیار زیبا به نظر می‌آید. در صورتی که بخواهید این محصول را با طرح اختصاصی سفارش دهید، نیاز است تا دو عکس را برای ویداوین ارسال کنید، تا در دو طرف ساعت طراحی و چاپ شوند.

 

سفارش ساعت سه بعدی با عکس دلخواه

 

لنزهای مختلف دوربین عکاسی

لنر عکاسی کادو روز عکاس

در صورتی که برای خرید هدیه روز عکاس بودجه زیادی را کنار گذاشته‌اید، پیشنهاد می‌کنیم به سراغ خرید لنز دوربین بروید. لنزهای دوربین به معنای واقعی به کار عکاسان می‌آیند؛ چرا که آنها می‌توانند به کمک لنزهای با کیفیت، عکس‌هایی واضح، پر جزئیات و با کنتراست بالا بگیرند.

دو نوع لنز پایه برای دوربین‌های حرفه‌ای داریم که شامل لنزهای زوم، پرایم یا ثابت هستند. اما انواع دیگری از لنزها بر اساس فاصله کانونی کاربردهای مختلفی دارد. لنزهای استاندارد، واید و تله فوتو در یک دوربین فول فریم بر حسب فاصله کانونی که دارند، دسته بندی شده‌اند. اما در دسته‌ای دیگر از لنزها، سه نوع لنز خاص داریم که شامل لنزهای ماکرو، تیلت شیفت و لنز چشم ماهی می‌شود.

 

پیشنهاد مطالعه:
قواعد عکاسی پرتره با گوشی

 

 

حافظه کارت SD و فلش مموری

دوربین‌های عکاسی دیجیتال عملا بدون کارت حافظه هیچ کاربردی نمی‌توانند داشته باشند. برای عکاسان مهم است که از پر سرعت‌ترین کارت‌های حافظه با حجم بالا استفاده کنند تا در ذخیره‌سازی عکس‌ها به مشکل نخورند. در کنار کارت‌های حافظه جانبی، استفاده از حافظه‌های قابل حمل مانند فلش مموری این امکان را به عکاسان می‌دهد تا فایل‌های مختلفی را همیشه در دسترس داشته باشند.

جمع بندی

هدیه دادن در مناسبت‌های تقویمی این تفاوت را ایجاد می‌کند که به جای ویژگی‌های شخصیتی، سن و خصوصیات اخلاقی، سلیقه و نیاز کاری افراد در نظر گرفته شود. خرید هدیه روز عکاس نیز با همین شرایط همراه است. فرقی نمی‌کند هدیه را برای نوجوانی که عاشق عکاسی است بخواهید یا برای عکاسی با سن بیشتر. در هر صورت مهم است که هدیه را براساس مناسبت روز و علاقه فرد مورد نظرتان بخرید.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.