ایده های خلاقانه, راهنمای خرید هدیه

آشنایی با بهترین هدیه برای دندانپزشک

کادو به دندان پزشک ها

در این مطلب از ویداوین به معرفی چند هدیه خاص و ارزشمند می‌پردازیم تا انتخاب بهترین هدیه برای دندانپزشک را بدون هیچگونه سردرگمی انجام دهید. خوشبختانه هم در تقویم ایرانی و هم در تقویم بین المللی، به پاس قدردانی از زحمات بی حد و اندازه دندانپزشکان در حوزه سلامت دهان و دندان، یک روز به نام این عزیزان نامگذاری شده است.

در تقویم ایرانی 23 فروردین و در تقویم بین المللی ششم مارس به روز دندانپزشک اختصاص دارد. بنابراین اگر به دنبال فرصتی برای قدردانی از زحمات این عزیزان هستید، پیشنهاد می‌کنیم از این مناسبت‌ها غافل نشوید.

معرفی هدیه‌هایی خاص برای دندانپزشکان

در صورتی‌ که خرید هدیه برای دندان پزشک را به مناسبت تقویمی آن موکول کرده‌اید، بهتر است هدیه‌ای با حال و هوای خاص آن مناسبت خریداری کنید. جذابیت این مناسبت‌ها در این است که هدیه‌ای غیر تکراری و غافلگیر کننده به دوست و عزیزان خود تقدیم کنید.

به همین جهت در این مطلب گزینه‌هایی متفاوت را پیش روی شما قرار داده‌ایم تا بتوانید یکی از آنها را به عنوان هدیه خاص برای دندانپزشک انتخاب کنید.

تابلوهای سه بعدی کرنر و کانتن

تابلو سه بعدی با عکس دلخواه

انتخاب هدیه برای دندانپزشک را می‌توانید بر اساس معیار اختصاصی بودن آن انجام دهید. از گزینه‌های پیشنهادی که به عنوان ایده‌هایی خاص و منحصر به فرد پیش روی شما قرار دارند، تابلوهای سه بعدی کرنر و کانتن هستند.

تابلوهای سه بعدی از همه نظر با تابلوهای معمولی متفاوت هستند. به نوعی که می‌توان گفت هنر دست هنرمندان ویداوین و خلاقیتی که در ساخت این تابلوها به خرج می‌دهند، موجب می‌شود تا یک خروجی باکیفیت و شگفت انگیز داشته باشیم. در واقع یک تابلو سه بعدی سه تابلو در یک قاب است که با تصاویر انتخابی شما ساخته می‌شود. جلوه هر کدام از تابلوهای سه بعدی به قدری جذاب است که بی شک فرد هدیه گیرنده از گرفتن چنین هدیه‌ای و نصب آن بر روی دیوار مطب دندانپزشکی حسی بی نهایت از خوشحالی را تجربه می‌کند.

 

قیمت تابلو سه بعدی مدرن

 

شکلات‌های کادویی و باکس‌های هدیه

شکلات کادویی

معمولا در بین ایده‌هایی که برای خرید هدیه پیشنهاد می‌شوند یک گزینه همیشگی به چشم می‌خورد. فرقی نمی‌کند این هدیه برای دندانپزشک باشد یا آن را برای فردی از دیگر مشاغل بخواهید. در صورتی که شناخت کافی نسبت به فرد مقابل خود ندارید و در عین حال می‌خواهید یک هدیه ارزشمند برای او تهیه کنید، شکلات‌های کادویی و باکس‌های هدیه بهترین انتخاب هستند. داندان پزشک ها هم میتوانند شکلات دوست داشته باشند و از خوردن آن لذت ببرند، ولی احتمالا بعد خوردن شکلات دندان های خود را به خوبی تمیز می کنند.

خوشبختانه تنوع این نوع هدیه‌ها در بازار بسیار زیاد است و علاوه بر مراجعه حضوری برای خرید، می‌توانید به صورت اینترنتی لیست متنوعی از باکس‌های هدیه و شکلات‌های کادویی را ببینید و آنها را با هم مقایسه کنید، تا در نهایت بر اساس سلیقه خود یک جعبه شکلات کادویی یا باکسی از هدایایی مثل گل و شکلات و… تهیه کنید. دیزاین این نوع هدیه‌ها به قدری جذاب و خوش رنگ و لعاب است که بی شک فرد هدیه گیرنده، طعم شیرین هدیه را باز نکرده در دهان خود احساس می‌کند.

 

پیشنهاد مطالعه: هدیه برای قدردانی از پزشک

 

 

طاقچه مجازی بهترین کادو برای مطب دندانپزشکی

برچسب دیواری شکل گل

از آنجایی که کادو برای دندانپزشک باید متناسب با شرایط شغلی و محیط کاری او باشد، انتخابی که بتواند تغییری در فضای مطب ایجاد کند، بهترین انتخاب به حساب می‌آید. بنابراین پیشنهاد ما خرید طاقچه مجازی است. این نوع طاقچه به خاطر سه بعدی بودن، جلوه‎ای طبیعی و بسیار زیبا دارد که با نصب آن بر روی دیوار، نمایی چشم نواز به فضای مطب داده می‌شود.

دندانپزشک می‌تواند از این طاقچه مجازی برای اتاق کار یا فضای مطب استفاده کند تا مراجعه کنندگان نیز حس خوبی از فضای مطب بگیرند. به خاطر قیمت بسیاری پایینی که این هدیه ارزشمند دارد، می‌توانید به جای یک طاقچه مجازی، چند طرح از آن را به عنوان هدیه روز دندانپزشک خریداری کنید، تا پزشک بتواند در قسمت‌های مختلفی از مطب از آنها استفاده کند.

برای خرید طاقچه مجازی، می‌توانید از بین طرح‌های متنوع موجود در سایت ویداوین، طرح یا طرح‌های دلخواه خود را انتخاب کنید. در صورتی که می‌خواهید طاقچه مجازی شما یک طرح اختصاصی با حال و هوایی از مطب داندانپزشکی باشد، کافی است طرح دلخواه را برای ویداوین ارسال کنید و منتظر دریافت محصول سفارشی و جذاب خود باشید.

 

قیمت طاقچه سه بعدی

 

بالبینگ کادویی با یک ایده متفاوت

بالبینگ

هدیه روز دندان پزشک باید مساوی باشد با هدیه‌ای مناسب برای مطب دندانپزشکی؛ به همین جهت هر ایده و پیشنهادی که برای خرید کادو دارید باید رنگ و بویی از فضای کاری دندانپزشک داشته باشد. بالبینگ‌ها جزو گزینه‌های پیشنهادی هستند که بر حسب مناسبت کادو دادن می‌توانید ایده خود را روی آن پیاده کنید.

تندیس‌های نوری یا همان بالبینگ‌ها در ابعاد مختلف و طرح‌های گوناگونی تولید می‌شوند. بنابراین شما می‌توانید یک بالبینگ را به عنوان هدیه برای دانشجوی دندانپزشکی یا دندانپزشک سفارش دهید.

چای ساز و قهوه ساز

 

هدیه مناسب برای یک دندانپزشک در واقع همان هدیه‌ کاربردی است که دندانپزشک می‌تواند در ساعات کاری از آن استفاده کند. بنابراین یک چای ساز یا قهوه ساز برحسب نوشیدنی مصرفی دندانپزشک می‌تواند انتخابی عالی به عنوان کادو برای مطب دندانپزشکی باشد. اگر جستجویی در بین محصولات برقی برندهای مختلف بزنید، لیست بلند بالا و متنوعی از چای ساز و قهوه ساز را می‌بینید که با توجه به میزان بودجه خود و کارایی و دوام محصول، می‌توانید انتخاب خود را با خرید از بهترین برند نهایی کنید.

 

پیشنهاد مطالعه: کادو برای پرستار

 

 

لیوان آینه‌ای یک کادو اختصاصی برای دندان پزشک شما

لیوان آینه ای طرح سفارشی رنگی

اگر همچنان به دنبال یک هدیه اختصاصی، کاربردی و ارزشمند هستید که بتوانید به عنوان کادو روز دندانپزشک آن را به فرد مقابلتان هدیه دهید، چه گزینه‌ای بهتر از یک لیوان آینه‌ای؟ قطعا تنوع ماگ و لیوان‌های سرامیکی با طرح و اندازه‌های مختلف، در بازار بسیار زیاد است. اما یک هدیه اختصاصی پر از تفاوت و جذابیت است که قابل مقایسه با هیچ هدیه دیگری نمی‌تواند باشد.

لیوان آینه‌ای ویداوین به همراه یک زیر لیوانی جادویی با طرح انتخابی شما ساخته می‌شود. حالا که این هدیه برای دندانپزشک است، بهتر است طرح و عکسی که برای چاپ روی لیوان انتخاب می‌کنید متناسب با حال و هوای روز دندانپزشک با طرح و نمادی از دندان یا یک لوگو و آرم مطلب او اختصاصی شده باشد. البته که بسته به میزان شناختی که از دندانپزشک دارید، این طرح هر چیز دیگری نیز می‌تواند باشد.

 

قیمت لیوان آینه ای

 

گلدان‌هایی با طرح دندان

گلدان با شکل دندان

یکی از هدیه‌های جذاب و بسیار زیبایی که علاوه بر جنبه ظاهری چشم نواز، آرامش زیادی را می‌تواند به همراه بیاورد، خرید یک گلدان از گل‌های طبیعی برای مطب دندانپزشکی است. از آنجایی این هدیه را برای روز دندانپزشک می‌خواهید بهتر است انتخاب شما یک گلدان‌ با طرح دندان باشد. تنوع طرح و رنگ گلدان‌های طرح دندان به قدری زیاد است که اگر سری به بازار بزنید و یا جستجویی در بین فروشگاه‌های اینترنتی بزنید، متوجه پر متقاضی بودن این نوع هدیه برای دندانپزشک خواهید شد.

جمع بندی

خرید کادوی روز دندانپزشک را باید به شکلی متفاوت انجام دهید. فرصت برای خرید کادوهایی مثل کیف و کفش، عطر و ادکلن و کادوهایی از این دست بسیار زیاد است. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم یکبار دیگر لیست بالا را به دقت نگاهی بیندازید. خاص بودن یک هدیه صرفا به گران قیمت بودن آن نیست، بلکه به سلیقه و نگاه خاصی است که در خرید هدیه می‌توانید داشته باشید. ما و دیگر کاربران این صفحه در تکمیل ایده‌های خرید هدیه برای روز دندانپزشک منتظر نظرات و پیشنهادات ارزشمند شما هستیم.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.